Σύμφωνα με τα στοιχεία για τη χώρα μας, το 68% των ερωτηθέντων χρησιμοποιεί το κινητό τηλέφωνο για πρόσβαση σε ενημερωτικές σελίδες ΜΜΕ. Η Ελλάδα έχει ένα από τα υψηλότερα ποσοστά στη χρήση των social media ως πηγών ενημέρωσης, αλλά με ορατή πτώση σε σχέση με το 2016. Το 2020 το 92% των ερωτηθέντων δηλώνει ότι ενημερώνεται διαδικτυακά (96% το 2016), με το 71% να ενημερώνεται από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (74% το 2016). Το 67% ενημερώνεται ειδησεογραφικά από την τηλεόραση (66% το 2016) και το 24% από τα έντυπα ΜΜΕ (31% το 2016). Όπως είναι φανερό, τα έντυπα ΜΜΕ συνεχίζουν να έχουν πτωτική πορεία, παρότι, όπως σημειώνεται και στην έκθεση, η Ελλάδα επενδύει ελάχιστα στην ψηφιοποίηση των media!
Το κορυφαίο εγχώριο ΜΜΕ ενημέρωσης είναι ο ΣΚΑΪ, τηλεόραση και ραδιόφωνο (55%), και ακολουθούν ΑΝΤ1 (49%), Alpha (45%), ΕΡΤ (36%), Star (35%), Open (30%), «Real», εφημερίδα και ραδιόφωνο (18%), τοπική ή περιφερειακή εφημερίδα (18%), «Καθημερινή» (16%), «Πρώτο Θέμα» (15%) και «Τα Νέα» (13%).
Στις ειδησεογραφικές ιστοσελίδες προηγείται το Newsbomb.gr (34%) και ακολουθούν Dikaiologitika.gr (30%), in.gr (27%), News247.gr (27%), ProtoThema.gr (26%) και Kathimerini.gr (25%).
Η χώρα μας έχει ένα από τα χαμηλότερα ποσοστά στην πληρωμή για την παροχή ενημέρωσης, μόλις 1%, όταν σε όλο τον κόσμο η τάση είναι αυξητική, με το ποσοστό στο 11%. Παρ’ όλα αυτά, το ποσοστό των ερωτηθέντων που <Β> δηλώνουν αρνητικοί στην πληρωμή συνδρομής σε ενημερωτικά Μέσα παραμένει εξαιρετικά υψηλό, άνω του 40%. Και διεθνώς η ενημέρωση φθάνει στο κοινό κυρίως μέσω των social media, με το Facebook να προηγείται (57%). Ακολουθούν YouTube (32%), Facebook Messenger (22%), Viber (17%), Instagram (16%) και Twitter (13%).
Το κορυφαίο εγχώριο ΜΜΕ ενημέρωσης είναι ο ΣΚΑΪ, τηλεόραση και ραδιόφωνο (55%), και ακολουθούν ΑΝΤ1 (49%), Alpha (45%), ΕΡΤ (36%), Star (35%), Open (30%), «Real», εφημερίδα και ραδιόφωνο (18%), τοπική ή περιφερειακή εφημερίδα (18%), «Καθημερινή» (16%), «Πρώτο Θέμα» (15%) και «Τα Νέα» (13%).
Στις ειδησεογραφικές ιστοσελίδες προηγείται το Newsbomb.gr (34%) και ακολουθούν Dikaiologitika.gr (30%), in.gr (27%), News247.gr (27%), ProtoThema.gr (26%) και Kathimerini.gr (25%).
Η χώρα μας έχει ένα από τα χαμηλότερα ποσοστά στην πληρωμή για την παροχή ενημέρωσης, μόλις 1%, όταν σε όλο τον κόσμο η τάση είναι αυξητική, με το ποσοστό στο 11%. Παρ’ όλα αυτά, το ποσοστό των ερωτηθέντων που <Β> δηλώνουν αρνητικοί στην πληρωμή συνδρομής σε ενημερωτικά Μέσα παραμένει εξαιρετικά υψηλό, άνω του 40%. Και διεθνώς η ενημέρωση φθάνει στο κοινό κυρίως μέσω των social media, με το Facebook να προηγείται (57%). Ακολουθούν YouTube (32%), Facebook Messenger (22%), Viber (17%), Instagram (16%) και Twitter (13%).
Πηγή: mediagr.org
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου