Mpelalis Reviews

Mpelalis Reviews

Τετάρτη 13 Ιουλίου 2022

Όταν ξεσπάθωναν στελέχη της ΝΔ για την Uber


Ένα αποκαλυπτικό βίντεο για τη στάση στελεχών της ΝΔ με προεξέχοντα τον Κυριάκο Μητσοτάκη όσον αφορά στην Uber, έδωσε στη δημοσιότητα ο τομεάρχης Προστασίας του Πολίτη Χρήστος Σπίρτζης. Υπενθυμίζεται ότι ο Χρήστος Σπίρτζης κλήθηκε να διαχειριστεί την υπόθεση ως υπουργός Μεταφορών επί διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, δεχόμενος καταιγισμό πυρών από τη ΝΔ για τις σχετικές νομοθετικές πρωτοβουλίες που έλαβε.
Σήμερα, ημέρα κατά την οποία τα ΜΜΕ βρίθουν από αποκαλύψεις για τις αθέμιτες πρακτικές της Uber σε πολλές χώρες προκειμένου η εταιρεία να εδραιωθεί σε αυτές, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ φέρνει στην επιφάνεια το ζήτημα ως προς το ελληνικό σκέλος, με πλήθος ερωτημάτων προς τα κυβερνητικά στελέχη για τη στάση που κράτησαν.
«Παρά τις διεθνείς αποκαλύψεις για την εταιρεία Uber, που συγκλονίζουν Ευρώπη και Αμερική, στη χώρα μας, η ΝΔ και τα στελέχη της αλλά και πολλά συστημικά ΜΜΕ, που είχαν αναλάβει εργολαβικά την υπεράσπιση της, αλλά και την σπίλωση και κατασυκοφάντηση του ΣΥΡΙΖΑ, έχουν πιεί το αμίλητο νερό…
Πώς να μιλήσουν άλλωστε όταν, ως αξιωματική αντιπολίτευση η ΝΔ, κορυφαία στελέχη της και στρατευμένα ΜΜΕ, στήριξαν δημόσια την εταιρεία Uber και άλλες ηλεκτρονικές πλατφόρμες, λειτουργώντας με τον τρόπο ακριβώς, που αποκαλύπτεται από διεθνή μέσα;
Πώς να μιλήσουν σήμερα για την διαπλοκή πολιτικών σε όλη την Ευρώπη με την εταιρεία Uber και τους τρόπους που παρέμβαιναν, για τις αλλαγές στους Νόμους και την απορρύθμιση επαγγελμάτων, προς όφελος πολύ λίγων συγκεκριμένων εταιρειών, όταν λειτούργησαν με τον ίδιο τρόπο, λασπώνοντας και λοιδορώντας εμάς, σε προσωπικό και πολιτικό επίπεδο;», αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο Χρήστος Σπίρτζης, καλώντας παράλληλα τον Κυριάκο Μητσοτάκη να απαντήσει στα εξής ερωτήματα:
Ποια στελέχη της ΝΔ είχαν συναντηθεί με την Uber και γιατί την υποστήριζαν με τόσο πάθος;
Ποια στελέχη της ΝΔ είχαν συναντηθεί με άλλες εταιρείες διαμεσολάβησης, ιδιαίτερα μετά την απόφαση του Ευρωπαϊκού δικαστηρίου για την Uber και γιατί τις υποστηρίζατε με τόσο πάθος;
Γιατί τρία χρόνια ακυρώσατε στην πράξη τον Ν.4530/18 για τις εταιρείες διαμεσολάβησης;
Γιατί τρία χρόνια δεν ενεργοποιήσατε την ηλεκτρονική πλατφόρμα ελέγχου της ελάχιστης χρονοχρέωσης και δεν ελέγχετε τις εταιρείες διαμεσολάβησης, που ασκούν μεταφορικό έργο και τα αυτοκίνητα χωρίς οδηγό και τέλος;
Γιατί «διαμεσολαβήσατε» για να παραδοθεί το Συνδικαλιστικό κίνημα των ΤΑΞΙ σε αρεστούς της κυβέρνησης Μητσοτάκη;
«Η αλήθεια που σήμερα αποδεικνύεται είναι ότι δεν προτιμήσαμε να εξυπηρετήσουμε συγκεκριμένα συμφέροντα, παρά τις μεγάλες πιέσεις, σε βάρος του ελληνικού λαού, σε αντιδιαμετρικά αντίθετη πολιτική από τον κ. Μητσοτάκη, την κυβέρνηση του και τoυς συνοδοιπόρους του», τονίζει ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ και προσθέτει:
«Η αλήθεια αποκαλύπτεται καθημερινά, για κάθε ζήτημα που ο κ. Μητσοτάκης, τα στελέχη της ΝΔ και οι συνοδοιπόροι τους, μας λοιδόρησαν, μας συκοφάντησαν, μας στοχοποίησαν, παραπληροφορώντας τον ελληνικό λαό…».
«Να θυμίσουμε μερικά από όσα έλεγαν, γιατί δεν μένουν μόνο τα γραπτά», αναφέρει στη συνέχεια ο κ. Σπίρτζης και παραθέτει δηλώσεις «γαλάζιων» στελεχών που πριν από μερικά χρόνια υπερασπιζόντουσαν με σθένος την Uber:
το βίντεο του Χρήστου Σπίρτζη

από το ieidiseis.gr

*********
Σχόλιο του Νίκου Παππά
«Στην Ελλάδα, η Uber είχε την υποστήριξη της Ν.Δ. Η ρύθμιση ΣΥΡΙΖΑ το 2018 τερμάτισε το καθεστώς αδιαφάνειας και φοροδιαφυγής»
Το 2018, όταν η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ νομοθετούσε ρυθμίσεις που τερμάτιζαν το καθεστώς αδιαφάνειας και φοροδιαφυγής στον χώρο των μεταφορών μέσω πλατφορμών, τύπου Uber, «υπήρξαν πιέσεις απέναντι στην κυβέρνηση και ειδικά στον Χρήστο Σπίρτζη», ενώ «υπήρχε και μία πολιτική στήριξη από τη Ν.Δ. προς την εταιρεία. Από τον κ. Μητσοτάκη, την κυρία Μπακογιάννη, τον κ. Χατζηδάκη, τον κ. Κυρανάκη», τόνισε ο Νίκος Παππάς, μιλώντας στο κανάλι της Βουλής, με αφορμή τη διαρροή χιλιάδων εγγράφων της εταιρείας που δείχνουν πιθανές πολιτικές παρεμβάσεις υπέρ της σε διεθνές επίπεδο.
Ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία και βουλευτής Β3' Νότιου Τομέα Αθηνών τόνισε πως η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ είχε διαπιστώσει, μεταξύ άλλων, ότι «η εταιρεία λειτουργούσε στη χώρα μας χωρίς να έχει φορολογική έδρα σε αυτή, ότι τα χρήματα που κατέβαλλε ο πελάτης δεν πήγαιναν σε ελληνικό τραπεζικό λογαριασμό και ότι δεν υπήρχε υπεύθυνος κατά τον νόμο για την εταιρεία στην Ελλάδα».
Οι ρυθμίσεις που τέθηκαν το 2018 και τις οποίες δεν αποδέχθηκε η εταιρεία, αναστέλλοντας τη δραστηριότητά της στη χώρα μας, ζητούσαν ελληνικό ΑΦΜ για την εταιρεία, να κατατίθενται οι εισπράξεις της σε ελληνικό τραπεζικό ίδρυμα, να υπάρχει υπεύθυνος σύμφωνα με τον νόμο και να απασχολούνται επαγγελματίες οδηγοί.
Πού χάθηκαν οι θερμοί υποστηρικτές της Uber;
Την αρχή είχε κάνει ήδη από χθες, ο Νάσος Ηλιόπουλος, με ανάρτησή του γεμάτη αιχμές αναφέροντας:
Πού χάθηκαν οι θερμοί υποστηρικτές της Uber από την ΝΔ αλλά και προσωπικά ο Κ. Μητσοτάκης; Αυτοί δηλαδή που είχαν επιδοθεί σε έναν απίστευτο αγώνα κατασυκοφάντησης της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ επειδή είχε αρνηθεί να ευνοήσει σκανδαλωδώς τη συγκεκριμένη εταιρεία παρά τις πιέσεις της Τρόικας.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι ο Κ. Μητσοτάκης θα δυσκολευτεί να μιλήσει ξανά για σκευωρία και να χαρακτηρίσει "υπόκοσμο" τους δημοσιογράφους που ανέδειξαν το θέμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου