Την ίδια στιγμή που σύσσωμος ο τύπος μιλούσε για το Σοκ και το Δέος που προκαλούν οι παρεμβάσεις στα κοινωνικά επιδόματα, με νέες περικοπές που θα πλήξουν εξουθενωμένες κατηγορίες χαμηλοσυνταξιούχων, ανέργων και ανασφάλιστων πολιτών, τα ιδιωτικά αλλά και τα δημόσια κανάλια της παραπληροφόρησης, αφιέρωναν τα 2/3 των ειδήσεών τους σε ειδήσεις εντυπωσιασμού που επισκίαζαν τα αληθινά προβλήματα.
Την ίδια στιγμή που στις.........ουρές των ταμείων των Supermarkets
κάποιοι πελάτες μετρούσαν τα κέρματα για να συμπληρώσουν το πληρωτέο ποσό και
κάποιοι επέστρεφαν τα επιπλέον προϊόντα που επέλεξαν, κάποιοι άλλοι δίπλα τους
συζητούσαν για το φαινόμενο Φελπς, για το έγκλημα στην Πάρο και για τις
μεταγραφές των ομάδων τους.
Την ίδια στιγμή που ένας ολόκληρος λαός βυθίζεται στη
διεθνή ανυποληψία και στο μαζικό πνευματικό ευνουχισμό και μια ολόκληρη γενιά
οδεύει προς την αβεβαιότητα, το μαρασμό και την κατάθλιψη, τα ΜΜΕ, αφού
εκπαίδευσαν μια ολόκληρη γενιά με διαφημιστικά σλόγκαν όπου η συσκευασία(μάρκα)
είναι σημαντικότερη από τη χρηστική αξία των ίδιων των προϊόντων(Το Μέσο είναι
το Μήνυμα), τώρα της δίνουν τη χαριστική βολή, επιβάλλοντας σκόπιμα ένα σύντομο,
απλοϊκό και συναισθηματικό δημόσιο λόγο δίχως ουσία, για να κρατούν τους
πελάτες-καταναλωτές παρα-«πληροφόρησης» σε μία διαρκή παιδικότητα. Mε τα παιδιά,
μέχρι να ενηλικιωθούν (αν τα αφήσεις να ενηλικιωθούν ποτέ), κάνεις ότι θέλεις.
Δεν υπάρχει κανείς σήμερα που να αμφισβητεί τη δύναμη της τηλεόρασης στο
λεγόμενο συναισθηματικό πεδίο μάθησης, σ αυτό δηλαδή που αφορά σε αξίες,
στάσεις, συμπεριφορές και πολιτική συνείδηση. Ο δίχως εμβάθυνση, απλοϊκός
δημόσιος λόγος οδηγεί αναπόφευκτα στην αφέλεια και στην αποπολιτικοποίηση και εν
τέλει στη μαζική ηλιθιότητα διότι η αποπολιτικοποίηση της πολιτικής είναι η
δημιουργία συλλογικής συνείδησης πολιτών, οι οποίοι δεν γνωρίζουν το συμφέρον
τους, ούτε καν τις πραγματικές ανάγκες τους.
Τα ΜΜΕ, έχουν σήμερα στη διάθεσή τους έναν πιστό και καλά εκπαιδευμένο στρατό μισθοφόρων-κονδυλοφόρων, που πέρασαν από τα καλύτερα σχολεία της αριστεράς και γνωρίζουν άριστα την ψυχολογία των μαζών και τις τεχνικές δημιουργίας πολιτικής συνείδησης αλλά και το αντίθετο.
Τα ΜΜΕ, έχουν σήμερα στη διάθεσή τους έναν πιστό και καλά εκπαιδευμένο στρατό μισθοφόρων-κονδυλοφόρων, που πέρασαν από τα καλύτερα σχολεία της αριστεράς και γνωρίζουν άριστα την ψυχολογία των μαζών και τις τεχνικές δημιουργίας πολιτικής συνείδησης αλλά και το αντίθετο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου