Μια Νέα Δημοκρατία που κάνει τα πάντα να συγκαλύψει ένα έγκλημα που δεν κρύβεται. Τέμπη: Μπαράζ ειδήσεων που εκθέτουν την Κυβέρνηση - Από την Ευρωπαϊκή εισαγγελία έως την καταστροφή των επίμαχων εισαγγελιών
Τα Τέμπη έχουν έρθει ξανά στο φως της επικαιρότητας και δεν θα φύγουν μέχρι να υπάρξει η απόλυτη δικαίωση για τις 57 ψυχές που έφυγαν, αυτό είναι ξεκάθαρο. Όπως και ξεκάθαρο είναι το μπαράζ ειδήσεων που αποδεικνύουν ότι κάποιοι θέλουν όσο τίποτα να «κουκουλωθεί» το έγκλημα εκείνης της νύχτας.
Αφού χθες ενημερωθήκαμε ότι τα δρομολόγια ξεκινάνε ξανά έχοντας τεράστιες ελλείψεις σε τηλεδιοίκηση και σήμανση, σήμερα σας παρουσιάζουμε τι συνέβη τις τελευταίες αυτές ημέρες γύρω απ' το θέμα της τραγωδίας.
Ευρωπαϊκή εισαγγελία: Ποινική δίωξη κατά 23
Πιο συγκεκριμένα, το Γραφείο των Ευρωπαίων Εντεταλμένων Εισαγγελέων (EPPO) της Αθήνας άσκησε ποινική δίωξη κατά 23 ατόμων γύρω από το συμβάν, με αρκετούς δημόσιους υπαλλήλους να είναι μέσα σε αυτούς αλλά και νομικούς.
Μετά από έρευνα που έγινε, οι κατηγορίες αφορούν την εκτέλεση της Σύμβασης για την αποκατάσταση του Συστήματος Σηματοδότησης-Τηλεδιοίκησης.
Για αυτό αποφάσισαν το κάλεσμα:
14 δημοσίων υπαλλήλων της ΕΡΓΟΣΕ, για απάτη σχετική με τις επιχορηγήσεις. Δύο εξ αυτών κατηγορούνται, επίσης, για ψευδή βεβαίωση με σκοπό τον προσπορισμό αθέμιτου οφέλους σε άλλον
4 δημοσίων υπαλλήλων της Ελληνικής Διαχειριστικής Αρχής του Επιχειρησιακού Προγράμματος Υποδομών Μεταφορών, Περιβάλλοντος και Αειφόρου Ανάπτυξης (ΕΥΔ/ΕΠ-ΥΜΕΠΕΡΑΑ), για απιστία κονδυλίων
5 νομίμων εκπροσώπων και υπαλλήλων της Αναδόχου Κοινοπραξίας, για ηθική αυτουργία σε απάτη σχετική με τις επιχορηγήσεις και ηθική αυτουργία σε ψευδή βεβαίωση με σκοπό τον προσπορισμό αθέμιτου οφέλους σε άλλον.
Περνάνε καθημερινά από τα Τέμπη με απαρχαιωμένους συρμούς
Στο πλαίσιο της κανονικότητας της Νέας Δημοκρατίας, υπάρχουν ρεπορτάζ και μαρτυρίες που αποκαλύπτουν ότι ο ΟΣΕ συμπεριφέρεται σαν να μην έχει συμβεί τίποτα, καθώς περνάει καθημερινά από τα Τέμπη με απαρχαιωμένα τρένα.
Πιο συγκεκριμένα, επιβάτης που καθημερινά κάνει το δρομολόγιο δήλωσε στην κάμερα του Open «Είμαστε καθημερινοί επιβάτες εργαζόμενοι, μετακινούμαστε καθημερινά μεταξύ Θεσσαλονίκης και Λάρισας για καθαρά εργασιακούς λόγους. Περιμέναμε εδώ και τόσο καιρό να δοθούν τα νέα δρομολόγια στην κυκλοφορία. Και ερχόμαστε αντιμέτωποι με φοβερές καθυστερήσεις.
Ο σχεδιασμός των δρομολογίων έγινε με φοβερή προχειρότητα. Δεν ελήφθη υπόψιν το γεγονός ότι μερίδα εργαζόμενων εργάζεται σε ωράρια 07.00-15.00 ή 08.00-16.00. Δεν γίνεται 08.15-15.00 να υπάρχουν σε κυκλοφορία τρία δρομολόγια και 15.00-17.30 να υπάρχει ένα μεγάλο κενό.
Το πρώτο δρομολόγιο από Λάρισα για Θεσσαλονίκη, γίνεται με μια απαρχαιωμένη αμαξοστοιχία, πολλές φορές χειμώνα δεν λειτουργεί η θέρμανση και καλοκαίρι η ψύξη. Πολλές φορές μεγάλη μερίδα επιβατών είναι όρθιοι, είναι μικρός ο συρμός. Μέσα, πολλές φορές μυρίζει το καύσιμο.
Είναι ακατάλληλα πλέον για κυκλοφορία, τα πατώματα είναι σάπια, στην κυριολεξία. Έχουν κάνει βαθούλωμα. Πατάμε και το πόδι ξέρεις ότι θα "φύγει", έχει βαθούλωμα».
Τίποτα δεν έχει αλλάξει δηλαδή...
Ο ΟΣΕ κατέστρεψε τις επίμαχες συνομιλίες 15 ημέρες μετά την τραγωδία
Αυτό που έχει κάνει τον περισσότερο κόσμο να εξοργιστεί είναι η τεράστια αποκάλυψη ή αν θέλετε πείτε την καλύτερα ομολογία, ότι 15 μέρες μετά την τραγωδία ο ΟΣΕ κατέστρεψε όλες τις επίμαχες συνομιλίες.
Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με όλα όσα είπε ο Παναγιώτης Τερζάκης, έτσι προβλέπεται και για αυτό έγινε.
Έτσι, κανείς δεν φρόντισε να κρατήσει αντίγραφα, κανείς δε έδωσε εντολή να «σωθούν» οι συνομιλίες και όλα καταστράφηκαν. Τυχαία...
Αλήθεια όμως, ποιους συμφέρει να καταστραφούν οι συνομιλίες του ΟΣΕ (όπως και έγινε) για ένα δυστύχημα που η ευρωπαϊκή εισαγγελία έχει ασκήσει ποινική δίωξη για 23 άτομα;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου