«Οι "επιστήμονες", οι "δημοσιογράφοι" κι η εκκλησιαστική ιεραρχία
θα πρέπει να φοράνε διακριτικό με τον σπόνσορα τους,
για να γνωρίζουμε σε ποια φαρμακοβιομηχανία (Big Pharma) ανήκει ο καθένας»
Παραφράζοντας τον Ρόμπιν Ουίλιαμς, για τη σχέση πολιτικών κι επιχειρηματιών
(Βλέπε, σε: «Ο άνθρωπος δεν πρέπει να ζει περισσότερο από 75 χρόνια»! Το λένε "βιοηθικοί"... ε... και;)
Όλα μπορεί κάποιος να τα δει και βιώσει σήμερα που επιδόθηκαν τα πρώτα φύλλα αναστολής εργασίας στους υγειονομικούς.
Όμως, ορισμένα γεγονότα ξεπερνούν κάθε όριο σουρεαλισμού και ξεπερνούν κάθε ευφάνταστο και "γραφικό ψεκασμένο αντιεμβολιαστή", όπως πλέον χαρακτηρίζονται από το πολιτικό σύστημα, την ιεραρχία της εκκλησίας, τη λεγόμενη δημοσιογραφία και την επίσης λεγόμενη δικαιοσύνη, όσοι δεν...
επιθυμούν έγχυση "πειραματικού γενετικού σκευάσματος" στον οργανισμό τους.
Ο γιατρός του κυρίου Δημήτρη Κουφοντίνα, ο κύριος Θεόδωρος Σδούκος, μέλος της Ένωσης Νοσοκομειακών Ιατρών Θεσσαλονίκης, τάχθηκε υπέρ του υποχρεωτικού εμβολιασμού στους υγειονομικούς, αλλά και σε άλλους μαζικούς χώρους όπως εργοστάσια και σούπερ-μάρκετ.
Είναι ο ίδιος γιατρός, ο οποίος στις 21 Φλεβάρη 2021, πριν από πέντε (5) μήνες αγωνιζόταν ως γιατρός εμπιστοσύνης του κυρίου Κουφοντίνα κι υπερασπιστής των ατομικών δικαιωμάτων, αναφορικά με την απεργία πείνα του πελάτη του τόνιζε σε όλους τους τόνους: «Με σεβασμό στην ανάγκη συναίνεσης του απεργού πείνας σε κάθε ιατρική και νοσηλευτική πράξη που κρίνεται αναγκαία, όπως ο κώδικας ιατρικής δεοντολογίας ορίζει και οι διεθνείς συνθήκες επιβάλλουν... η όποια ιατρική και νοσηλευτική πράξη κριθεί αναγκαία από τους ιατρούς του νοσοκομείου δεν μπορεί να περιλαμβάνει αναγκαστική –δηλαδή βίαιη και με καθήλωση–σίτιση του ασθενούς παρά την σαφή και επανειλημμένη εκ των προτέρων άρνησή του. Η αναγκαστική σίτιση αποτελεί βασανιστήριο και πλήρη καταρράκωση της αξιοπρέπειας του κρατούμενου απεργού πείνας.»... Όπως σαφώς επιβάλει η Ιπποκράτεια Ιατρική, ο "Κώδικας της Νυρεμβέργης" για την «ιδεολογία της φυλετικής υγιεινής». Μάλιστα αποτελεί το ηθικό και δεοντολογικό "ιστορικό προοίμιο" του Διεθνούς Συμφώνου για τα Ατομικά και Πολιτικά Δικαιώματα της 16ης Δεκέμβρη 1966 της Γενικής Συνέλευσης του ΟΗΕ [βλ. άρ.πρωτ. 2200 Α (ΧΧΙ)/16.12.1966].
Σήμερα ο γιατρός του κυρίου Δημήτρη Κουφοντίνα και λαϊκός αγωνιστής, ο κύριος Θεόδωρος Σδούκος, διατυπώνει μια νέα "ιατρική-επιστημονική άποψη": τάχθηκε υπέρ του υποχρεωτικού εμβολιασμού στους υγειονομικούς, αλλά και σε άλλους μαζικούς χώρους όπως εργοστάσια και σούπερ-μάρκετ!
Με σαφήνεια, αλλά χωρίς να μας εξηγεί τι μεσολάβησε ώστε να φωτιστεί με νέα επιστημονικά γεγονότα, ξεσπαθώνει: Όχι συγχωροχάρτι στους ανεμβολίαστους υγειονομικούς
Η αναζήτηση αυτής της μετάλλαξης μπορεί να ερμηνευτεί -μιας κι η εκκλησία στρατεύτηκε στο ταξικό καθήκον των μαζικών εμβολιασμών, λόγω της επιφοίτησης του Αγίου Πνεύματος (21 Ιούνη 2021);
«Θου Κύριε φυλακήν τω στόματί μου και θύραν περιοχής περί τα χείλη μου»...
«Η θεραπεία μου είναι δημοκρατική. Γι' αυτό βάλουν εναντίον μου. Η θεραπεία με πλάσμα είναι φθηνή, λειτουργεί τέλεια, δεν βγάζει δισεκατομμύρια κι εγώ είμαι επαρχιώτης γιατρός, δεν είμαι μέτοχος πολυεθνικών φαρμακοβιομηχανιών (Big Pharma)»
Giuseppe De Donno, Μάης 2020
ΥΓ του blog: ....ο φανατισμός, η άγνοια και η θεμελιωμένη 'νομοτελειακά' πεποίθηση του εξ a priori δίκιου, είναι κακοί σύμβουλοι πάντα, αλλά σε συνθήκες πίεσης είναι ακόμη χειρότεροι. Δημιουργούν παραισθήσεις, είδωλα, οάσεις στην έρημο που δεν υπάρχουν και φάρους στην καταιγίδα που δεν υφίστανται, ώστε να χάνεις τελικά την μεγάλη εικόνα και να κυνηγάς χίμαιρες. Έτσι φτιάχνεις φαντάσματα, εχθρούς κι ενόχους και παίρνεις στο κατόπι τις μάγισσες, για να δικαιολογήσεις την αδυναμία σου να διακρίνεις και να κρίνεις. Η επιστήμη, σύντροφε, δεν είναι ευκολάκι. Δεν είναι τσιτάτο και μπροσούρα που τα κουβαλάς στο χρόνο και τα κολλάς σε εποχές και μέρη κατά τη βολή και τις ορέξεις σου. Η επιστήμη είναι συνεχής και ατέρμων διάλογος, πηγές, έρευνα κι αποδείξεις. Είναι αμφισβήτηση, αμφιβολία κι ανασφάλεια μαζί και ταυτόχρονα. Είναι ελευθερία σκέψης, πράξης και προβληματισμού. Είναι υπόθεση, είναι παρατήρηση που ζητά την απόδειξη για να επιβεβαιωθεί. Έτσι είναι και έτσι λειτουργεί πάντα σαν αντίδοτο στο δογματισμό. Έναν δογματισμό που ενίοτε σε προτρέπει και σε παρακινεί να ακολουθείς ένα αφήγημα που σε φέρνει συμμέτοχο και συνοδοιπόρο με τα πρόσωπα, τις ιδέες, τους δράκους και τα στοιχειά, που εναντιωνόσουν και πολεμούσες μέχρι χθες. Ένα δογματισμό που σε αποπροσανατολίζει και σε παραπλανά, ώστε να μη βλέπεις την φάκα και το τυράκι που σου στήνουν. Γιατί σου στήνουν. Σε βάζουν σαν τυράκι να κυνηγάς αντιεμβολιαστές, αγέλες και τείχη προστασίας απραγματοποίητα, ενώ Δύση κι Ανατολή γνωρίζουν ότι εμβολιασμένοι κι ανεμβολίαστοι μεταδίδουν, νοσούν και πεθαίνουν το ίδιο. Σου σπέρνουν τον διαχωρισμό, για να κυνηγάς τους 'κακούς' και ν' αφήνεις απείραχτους τους υπεύθυνους. Έτσι σου στήνουν τον ιστό και την φάκα, για να ξεχνάς ότι σου πήραν μέσα σε δυο χρόνια σπίτι, εργασία, εκπαίδευση, σύνταξη, τα δάση και το μέλλον, κι εσύ αντί να τραντάξεις τα κάστρα τους και την βουλή τους, κυνηγάς τους απείθαρχους αντιεμβολιαστές συναδέλφους σου της μίζερης καθημερινότητάς σου. Σε παραμύθιασαν με ελπίδες και στόχους 80-85% μπολιασμένους, ενώ σου έκρυψαν ότι και 115% να πιάσεις, η πανδημία κι ο ιός θα είναι παρόντες, γιατί η διαχείριση τους είναι αδέξια, ανεύθυνη κι εγκληματική, που μετρά φέρετρα για τους πολλούς και κέρδη για τους λίγους. Απορροφημένος και ταγμένος να σώσεις, σαν τον Δον Κιχώτη της Μάντσας, την όμορφη Δουλτσινέα, κυνηγάς φαντάσματα κι ανεμόμυλους στους κάμπους της Ανδαλουσίας καβάλα στον Ροσινάντε κι οι εχθροί μπήκαν στην πόλη. Το ΕΣΥ αλώθηκε από ιδιώτες, εσύ πιάστηκες στην φάκα, οι εργαζόμενοι θα μετατραπούν αργά αλλά σταθερά σε υπαλλήλους, δούλους και κολίγες των αφεντικών κι ό,τι αγωνιζόσουν, πάλευες κι ανασυγκροτούσες τόσα χρόνια γκρεμίστηκε σαν χάρτινος πύργος. Ας πρόσεχες κι ας μη ξεχνούσες ότι τα στερνά τιμούν τα πρώτα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου