Mpelalis Reviews

Mpelalis Reviews

Σάββατο 5 Οκτωβρίου 2024

Π@@@@@α όλα στο Συνέδριο;


Τιμημένοι μου αναγνώστες, έχω αγχωθεί, έχω τρελαθεί, έχω φτάσει σε σημείο να τρέχω και να παρακαλάω από τοπική σε τοπική του Συριζα, για να γραφτώ μέλος και να βγω σύνεδρος η Στήλη Άλατος, που δεν θέλω με τίποτα να το χάσω αυτό το event της χρονιάς. Να μα την Παναγιά, ακόμη και τις εκδρομές που θα έκανα μέσα στον Οκτώβριο θα τις ακυρώσω. Σας παρακαλώ καλά μου παιδιά, ψηφίστε με θέλω να πάω στο Συνέδριο του Συριζα και δεν με νοιάζει καθόλου από που θα βγω. Εγώ θέλω μόνο να μπω, να μην το χάσω αυτό που θα γίνει. Και σας το λέω, η έρμη, που είμαι και σε ηλικία, που θα έπρεπε να έχω βρει και μόνιμο γκόμενο, δεν με νοιάζει, ας τον βρω μετά το Συνέδριο. Θέλω να είμαι, εκεί μπροστά την ώρα που ο Στέφανος, θα καταθέτει υποψηφιότητα. Τι εννοείτε δεν μπορεί να καταθέσει υποψηφιότητα στο Συνέδριο, τιμημένοι μου αναγνώστες; Και τι πάει να πει, ότι μέχρι τις 24 τουτουνού του μηνού, κατατίθενται υποψηφιότητες; Δεν μπορεί δηλαδή οι Σύνεδροι, να γυρίσει τούμπα το παιχνίδι;.
Να είμαι κι εγώ εκεί η Στήλη Άλατος, σύνεδρος σκληρή και μαζί με τους υπόλοιπους, να πούμε άκυρη η απόφαση, της Κεντρικής Επιτροπής. Δεν μπορούμε; Και καλά αν δεν μπορούμε να κάνουμε αυτό, δεν έχουμε την δύναμη, εμείς, η ΒΑΣΗ, τα ΜΕΛΗ, αδιαπραγμάτευτα να σταθούμε απέναντι, ως πλειοψηφία στο συνέδριο και να πούμε, ότι δεν μπορεί να αποκλειστεί η υποψηφιότητα του Στέφανου, με δικαιολογίες του κόλου περί κατάθεσης πόθεν έσχες; Δεν μπορούμε δηλαδή να πάμε όλοι εμείς που θα βγούμε όπως ζήτησε ο Στέφανος, να πάμε μαζικά, να γραφτούμε μέλη, να βγάλουμε δικούς μας συνέδρους και να τα κάνουμε π@@@@@α όλα στο Συνέδριο; Δεν μπορούμε;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου