Mpelalis Reviews

Mpelalis Reviews

Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου 2015

'' Να σταθώ στα πόδια μου '' Λεωνίδας Μπαλάφας - Γιώργος Νικηφόρου Ζερβάκης

«Να σταθώ στα πόδια μου»
Στίχοι: Λεωνίδας Μπαλάφας.
Μουσική: Λεωνίδας Μπαλάφας – Γιώργος Νικηφόρου Ζερβάκης.
Σκηνοθεσία: Θοδωρής Παπαδουλάκης
Παραγωγή Indigo View 2015

Έπαιξαν οι μουσικοί:
Μιχάλης Καλκάνης – Κοντραμπάσο / Κώστας Μερετάκης – Νταούλι / Κώστας Γεράκης – Λαούτο / Γιώργος Νικηφόρου Ζερβάκης – Φωνή, Λύρα, Σφύριγμα / Λεωνίδας Μπαλάφας – Φωνή, Ακουστική Κιθάρα, Ντέφι / Ηχοληψία, Μίξη, Μάστερ – Χρήστος Παραπαγκίδης / Ενορχήστρωση: Όλοι μαζί.
 
Σκηνοθεσία - Θοδωρής Παπαδουλάκης
Διεύθυνση Παραγωγής - Δημήτρης Ξενάκης, Ιωάννα Δάβη / Διευθυντής Φωτογραφίας - Κώστας Νικολόπουλος / Οπερατέρ - Γιώργος Πανταζής / Ενδυματολόγος/Σκηνογράφος - Ξανθή Κόντου
Μοντάζ – Βαγγέλης Καλαϊτζής / Sound Design – Αναστάσης Εφεντάκης / Color Correction/After Effects – Μανόλης Κολοκοτρώνης / Βοηθός σκηνοθέτη - Ανδρονίκη Ελληνικάκη / Βοηθός Παραγωγής - Νίκος Τριανταφύλλου / Φροντιστής - Ηλίας Φιλιππάκης / Ηλεκτρολόγος - Κώστας Σταυρίδης

Cast:
Πρωταγωνιστές:
Στράτος Τσικουδάκης - Λεωνίδας Μπαλάφας - Γιώργος Νικηφόρου Ζερβάκης
Πολιτικοί:
Γιάννης Μανουσάκης - Δήμος Χαριτάκης - Γιώργος Κορτσαλιουδάκης.
Θαμώνες:
Γιώργος Γαλανός - Γιώργος Ξανθουδάκης - Νίκος Ποθητός - Γιάννης Σπηλιανάκης.
Καφετζής:
Γιάννης Γ. Πανηγυράκης.
Παιδί με λύρα:
Γρηγόρης Πολιτάκης.
Παραγωγή Indigo View 2015

''Μοιάζω με βομβαρδισμένο τοπίο / με ένα στιχάκι που είναι μουτζουρωμένο / στης ζωής το τελευταίο θρανίο / και με πουλί ξενιτεμένο...
Έχω πείσμα και γερό το στομάχι / σαν το Παύλο με την κάλπικη λύρα / την αγάπη που έχω δώσει δε πήρα / έτσι το θέλησε η μοίρα....
Άντε να σταθώ στα πόδια μου / μετά από τόσα χτυπήματα / έχω ξεχάσει τα βήματα / μα δε με παίρνει να πώ δε μπορώ / πρέπει να μπώ στο χορό...
Μες τον κόσμο μεγαλώνω τον άπονο / ός στ΄αλήθεια πέρνει αυτό που του αξίζει / το θέλω μα μου βγαίνει παράπονο / τι η ρόδα δε γυρίζει...''

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου