Mpelalis Reviews

Mpelalis Reviews

Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου 2020

Πώς ο Κουρτάκης έγινε από συντάκτης της Espresso εκδότης με κρατικό χρήμα

Μια ομιλία με πολλά στοιχεία για το πως και το γιατί οικονομικά συμφέροντα άλλωσαν τον τύπο και καθοδήγησαν και καθοδηγούν τον ελληνικό λαό.

Τα βασικά σημεία από την τοποθέτηση του βουλευτή Χανίων του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία και Αναπληρωτή Τομεάρχη Διαφάνειας & Διοικητικής Δράσης, Παύλου Πολάκη στην Ολομέλεια της Βουλής, κατά τη συζήτηση για την... 
άρση της ασυλίας του, μετά το απαράδεκτο εκ νέου αίτημα του εκδότη Κουρτάκη: Αν έδινα ένα σύνθημα που να περιέγραφε τη σημερινή συνεδρίαση θα ήταν το εξής: Μητσοτάκης-Όρμπαν-Μπολσονάρο καβάλα στην ακροδεξιά και όποιον πάρει ο χάρος. Υπάρχει μια κόκκινη γραμμή που συνδέει πολλές αιτήσεις άρσης ασυλίας σήμερα. Τον Μάρκου τον στέλνετε γιατί για πρώτη φορά στην ιστορία της ελληνικής δημοκρατίας ένα κόμμα που ανέλαβε την κυβέρνηση σε 115 διοικητές νοσοκομείων διόρισε μόνο 30 που ήταν μέλη του ΣΥΡΙΖΑ. Για πείτε εσείς από τους σημερινούς που διορίσατε πόσοι δεν είναι μέλη της ΝΔ; Την κα Πούλου την στέλνετε επειδή πήγε ένα τέταρτο σε ένα πανηγύρι, τηρώντας όλα τα μέτρα ασφαλείας, ενώ ο δικός σας βουλευτής είχε πάει μιάμιση ώρα πριν εκεί και χόρευε. Την κα Αδαμοπούλου την στέλνετε σήμερα όπως δεν καταφέρατε να στείλετε εμένα την προηγούμενη φορά, τότε που αποτύχατε να άρετε την άρση ασυλίας μου, για πράγματα που έχει δηλώσει από το βήμα της Βουλής εγκαινιάζοντας μια τακτική πρωτοφανή στα κοινοβουλευτικά χρονικά που δεν τόλμησαν να το κάνουν οι πατεράδες και οι παππούδες σας σε πολύ μαύρες και σκοτεινές εποχές της ΕΡΕ και της μετεμφυλιακής δεξιάς και της εποχής του Παπαδόπουλου. 
Είμαι πολύ χαρούμενος σήμερα γιατί μου δίνετε την ευκαιρία για δεύτερη φορά σε μικρό χρονικό διάστημα να πω τα έργα και τις ημέρες ενός συγκεκριμένου αχυρανθρώπου, ο οποίος με αυτό που γίνεται σήμερα, σας εξευτελίζει προσωπικά, εσάς σαν κοινοβουλευτική πλειοψηφία. Μιλάω για τον κ. Κουρτάκη, που τον λέω και αχυράνθρωπο και θα το αποδείξω παρακάτω και ας μου κάνει και άλλη μήνυση. Πριν από 3 μήνες ήρθε εδώ μια μήνυσή του που έλεγε ότι και τότε τον συκοφαντούσα, χρησιμοποιώντας τα ίδια και κάποια λίγο διαφορετικά στοιχεία με αυτά που σήμερα φέρνει, κάνοντας μια νομική ντρίμπλα, που προσπαθεί να αξιοποιήσει ο Πρόεδρος και η Επιτροπή που ψήφισε να εισηγηθεί την άρση ασυλίας μου. Τα ίδια πράγματα που έχω πει από το βήμα της Βουλής, σε συνεδριάσεις ολομέλειας ή επιτροπών σε σχέση με τα έργα και τις ημέρες του συγκεκριμένου κυρίου και πολλών άλλων σε σχέση με το ΚΕΕΛΠΝΟ, τη Νοβάρτις, επειδή δεν κατάφερε την προηγούμενη φορά να αρθεί η ασυλία μου. Το είχατε υποτιμήσει τότε η μισή εξήγηση. Η άλλη μισή εξήγηση είναι ότι 15 με 20 βουλευτές σας δεν ήθελαν να ψηφίσουν την άρση της ασυλίας μου και να βαστήξουν φανάρι στον Κουρτάκη. Και τώρα παίρνοντας αναρτήσεις από τα κοινωνικά δίκτυα που λέω τα ίδια πράγματα με αυτά που είχα πει από του βήματος της Βουλής, σας ξαναβάζει σαν να είστε οι μαριονέτες ενός κουκλοθέατρου, οι φιγούρες του καραγκιόζη ενός θεάτρου σκιών, θα σας βάλει να ξαναψηφίσετε. Για να ικανοποιηθεί αυτός και αυτός που είναι από πίσω του. 
Έχω τις δηλώσεις μιας σειράς βουλευτών σας, της ακροδεξιάς σας φράξιας, οι οποίοι μόνο που δεν γονάτισαν να του ζητήσουν συγγνώμη που δεν κατάφεραν τη προηγούμενη φορά να αρθεί η ασυλία μου. Με πρώτο και καλύτερο τον κ. Γεωργιάδη που γράφει «το σημερινό Γιάννη μου ήταν μια αστοχία στην οποία δεν χωρούν δικαιολογίες. Σου ζητώ δημοσίως συγγνώμη για το γεγονός ότι και από δική μου αδράνεια το δικαίωμα ενός πολίτη να αντιμετωπίζει τον υβριστή του ισότιμα στο δικαστήριο καταπατήθηκε. Δεν θα επαναληφθεί». Αυτός είναι υπουργός κυβέρνησης προς έναν δημοσιογράφο...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου