Mpelalis Reviews

Mpelalis Reviews

Τετάρτη 21 Οκτωβρίου 2015

'Clandestino' Songs Around The World

Λαθρομετανάστης
Πορεύομαι μόνος μου παρέα με τη ποινή μου /  μονάχη πορεύεται και η καταδίκη μου /  η μοίρα μου είναι να τρέχω /  για να ξεφεύγω από τον νόμο /  Χαμένος στην καρδιά / της μεγάλης Βαβυλωνίας /  με λένε λαθρομετανάστη /   επειδή δεν έχω χαρτιά /  Σε μια πόλη του βορρά /   πήγα για δουλειά /   κι άφησα τη ζωή μου ανάμεσα /   στην Θέουτα και τo Γιβραλτάρ /   έγινα μια γραμμή στη θάλασσα /   ένα φάντασμα της πόλης /   η ζωή μου είναι απαγορευμένη /   όπως λένε οι Αρχές /  Πορεύομαι μόνος μου παρέα με τη ποινή μου /   μονάχη πορεύεται και η καταδίκη μου /   η μοίρα μου είναι να τρέχω /   επειδή δεν έχω χαρτιά /   Χαμένος στην καρδιά /   της μεγάλης Βαβυλωνίας /   με λένε λαθρομετανάστη /  Είμαι ο πτωχευμένος νόμος /  Μαύρο πρόβατο, 'λαθρομετανάστης' /  Περουβιανός, 'λαθρομετανάστης' /  Αφρικανός, 'λαθρομετανάστης' /  Μαριχουάνα, 'παράνομη' /  Πορεύομαι μόνος μου παρέα με τη ποινή μου /   μονάχη πορεύεται και η καταδίκη μου /   η μοίρα μου είναι να τρέχω /   για να ξεφεύγω από τον νόμο /   Χαμένος στην καρδιά /   της μεγάλης Βαβυλωνίας /   με λένε λαθρομετανάστη /   επειδή δεν έχω χαρτιά /  Αλγερινός, 'λαθρομετανάστης' /  Νιγηριανός, 'λαθρομετανάστης' /  Βολιβιανός, 'λαθρομετανάστης' /  Μαύρο πρόβατο, 'λαθρομετανάστης' /  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου