Mpelalis Reviews

Mpelalis Reviews

Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2021

Το κύμα των ανεμβολίαστων και το διάτρητο επιχείρημα περί δικαιωμάτων


Ιερή λέξη το δικαίωμα. Μόνο που εξίσου σημαντική είναι η έγνοια για το κοινωνικό καλό. Δικαίωμα ιδιωφελές, χωρίς σεβασμό στην κοινότητα συνιστά ύβριν.

γράφει ο Γιάννης Τριάντης.

Διακινείται εδώ και μήνες ένα δισκελές επιχείρημα εναντίον των εμβολίων και της υποχρεωτικότητας. Εκπορεύεται κυρίως από συντηρητικές εστίες αλλά φτάνει να υιοθετείται αισχυντηλά και από την εν γένει προοδευτική όχθη.
Είναι δικαίωμα κατοχυρωμένο συνταγματικά να αποκρούεται κάθε ανεπιθύμητη επέμβαση στον οργανισμό του ανθρώπου (π.χ. εμβόλιο), λέει το ένα σκέλος.
Το δεύτερο, επεξεργασμένο σε δήθεν φωτεινά δώματα στοχαστικής προόδου, θεωρεί την υποχρεωτικότητα απότοκο δυναστικής καθεστωτικής λογικής, που εγγράφεται προοπτικά σε μια μόνιμη επιχείρηση καταδυνάστευσης και ελέγχου των κοινωνιών.
Συνταγματικό δικαίωμα, λοιπόν; Ασφαλώς. Βέβαια, λέει και κάτι «άλλα» το Σύνταγμα (προσωρινή περιστολή δικαιωμάτων και ελευθεριών σε καταστάσεις εκτάκτου ανάγκης), αλλά ας τα αφήσουμε στην άκρη.
Δικαίωμα η άρνηση, αλλά από πού κι ως πού συνιστά δικαίωμα η απαίτηση για ισότιμη μεταχείριση με τους εμβολιασμένους, όταν έχει αποδειχτεί πανηγυρικά ότι το εμβόλιο είναι το κύριο δραστικό όπλο για να αναχαιτιστεί ο ανθρωποκτόνος ιός, που έχει ταυτόχρονα λειτουργήσει παραλυτικά σε όλους τους τομείς της κοινωνίας;
Γιατί αποτελεί δικαίωμα του αρνητή η επιβάρυνση του Συστήματος Υγείας, δηλαδή η πληρότης των ΜΕΘ (κυρίως από ανεμβολίαστους), που έχει απτό αποτέλεσμα να χάνονται ζωές άλλων ασθενών ή να επιδεινώνεται η κατάσταση χρονίως πασχόντων επειδή δεν υπάρχει θέση στις ΜΕΘ;
Δεν θέλεις το εμβόλιο κι ας πεθαίνουν δίπλα σου χιλιάδες, ακόμη και δικοί σου άνθρωποι; Με γειά σου με χαρά σου. Όμως το στοιχειώδες, η ελάχιστη ευθύνη απέναντι στο σύνολο που αμύνεται και αγωνιά, απαιτεί να αποδεχθείς ότι η άρνηση έχει συνέπειες (αποκλεισμοί από διάφορους χώρους, τέστ ιδίοις αναλώμασι κ.α.).
Ετσι κάνουν οι σοβαροί άνθρωποι όταν πάνε κόντρα στο ρεύμα. Πληρώνουν τίμημα υπηρετώντας ιδέες και αξίες. Ξέρουν τις συνέπειες και πληρώνουν αγόγγυστα χωρίς να επικαλούνται χάρτινα επιχειρήματα. Το κάνουν επειδή σέβονται τον εαυτό τους.
Αλήθεια, μιας και ο λόγος περί σεβασμού, όσοι αρνούνται το εμβόλιο αλλά επιθυμούν να γίνει σεβαστή η επιλογή τους, πόσο σέβονται τις ανάγκες και την ευαισθησία της πλειονότητος; Πόσο σέβονται την ίδια την Υπαρξη;
Ναι, να σεβαστώ τις επιφυλάξεις, τις αντιρρήσεις, τον φόβο σου, αλλά ο σεβασμός δεν είναι πλαστελίνη που την διαμορφώνεις όπως θέλεις. Υφίσταται με όρους καθολικής αξίωσης και εφαρμογής. Δεν είναι α λα καρτ.
Ο αποκλεισμός των αρνητών δεν παραβιάζει την σφαίρα των κατοχυρωμένων δικαιωμάτων. Συνιστά απελπισμένη άμυνα της κοινωνίας απέναντι στην ιδιωφελή αυθαιρεσία. Το ίδιο και η υποχρεωτικότητα τουλάχιστον σε συγκεκριμένους χώρους(υγειονομικοί, γιατροί, εκπαιδευτικοί κ.α.).
Κι εδώ έρχεται δήθεν φωτισμένη μια προοδευτική πρωτοπορία η οποία μέμφεται και καταγγέλλει τους αποκλεισμούς και την υποχρεωτικότητα. Σε τι στηρίζεται, αλήθεια, ο λάβρος λόγος της λαικίστικης και άκρως αντιδραστικής αυτής λογικής;
Διχάζεται, λέει, η κοινωνία. Όμως ποιος προκαλεί τον ανεπιθύμητο διχασμό; Η πλειονότης που επιζητεί αγωνιωδώς να προστατευθεί μέσω συγκεκριμένων μέτρων της πολιτείας ή εκείνοι που περιφρονούν την κοινή αγωνία και θέλουν και την πίτα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο;
Κοινωνικός διχασμός υπάρχει. Με αυξομειώσεις στην ένταση των διαφορών μεταξύ κοινωνικών στρωμάτων και με παντοειδείς άμεσες επιπτώσεις στους ασθενέστερους. Μάρτυς αψευδής (και) η πανδημία.
Όπως εξ αντικειμένου διχαστική και ρηγματώδης είναι και η πολιτική που θεοποιεί το κέρδος, ευνοεί τους προύχοντες και μοιράζει ξεροκόμματα ελπίδων στους χειμαζόμενους.
Όμως τα μέτρα για την πανδημία και δη για τον εμβολιασμό δεν προκαλούν διχασμό. Διότι η σωτηρία του λαού-τώρα από το θανατικό- είναι ο υπέρτατος νόμος. Κι αν δεν το έλεγε ο Κικέρων αυτό, το λέει στεντορεία τη φωνή η φύση και η τάξη των πραγμάτων που αναφέρονται στην συγκρότηση της κοινωνίας.
Εντάξει. Η άλλη πτυχή στο επιχείρημα ενίων πεφωτισμένων ότι τα σημερινά περιοριστικά μέτρα προϊεδάζουν για παγκόσμιο καθεστώς ανελευθερίας, αστυνόμευσης και εφιαλτικών ελέγχων είναι εξαιρετική ως βακτηρία σε λογής συνωμοσιολόγους και αντιδραστικούς της υφηλίου.
Μια ματιά στα…πρωτοπόρα αντιεμβολιαστικά στίφη της Ευρώπης και των ΗΠΑ είναι αρκετή για να κατανοηθεί το μέγεθος της ασύστολης κινδυνολογίας που προέρχεται-φεύ!- και από προοδευτικούς ανθρώπους.
Τέλος, δυο λόγια για το περί πειθούς επιχείρημα. Συγγνώμη, τι άλλο πρέπει να ειπωθεί από επιστήμονες και εκστρατείες ενημέρωσης για να πειστούν οι ανεμβολίαστοι, ειδικά οι πεπεισμένοι από ολετήρες ιερωμένους και τσαρλατάνους που κυκλοφορούν στις λεωφόρους του διαδικτύου;
Οσο κι αν υπάρχουν ορατές οι αντιφάσεις της παγκόσμιας επιστημονικής κοινότητας, αντιφάσεις που ενισχύουν τη σύγχυση, όσο κι αν διαπιστώθηκαν διαχειριστικές αδυναμίες στα καθ΄ ημάς και γενικώς, τίποτε δεν είναι ικανό να προβληθεί ως άλλοθι για την άρνηση μέρους της κοινωνίας να εμβολιαστεί.
Απεναντίας, εξ αντικειμένου αρωγοί στο χτίσιμο του φρουρίου στο οποίο έχει οχυρωθεί η πλειονότης των αντιεμβολιαστών, υπάρχουν εκείνοι που αμφιρρέπουν προσδοκώντας πολιτικό όφελος (κόμματα), διατήρηση της ποιμαντορικής τους ισχύος (ιερωμένοι, Εκκλησία) ή προβολή της πεφωτισμένης δεσποτείας τους  (διανοούμενοι, φιλόσοφοι κ.α.)
Το άφες αυτοίς δεν αρκεί για την περίπτωσή τους…

ΥΓ: Κακώς κάκιστα επετράπη οποιαδήποτε παρέλαση. Χείριστες υπηρεσίες προσφέρουν Εκκλησία και κυβέρνηση που ανέχονται πνιγηρούς συνωστισμούς στις εκκλησίες. Ειδικά η κορυφή της Εκκλησίας όφειλε να είχε στείλει από καιρό στο σπίτι τους «αντάρτες» ιερωμένους και απείθαρχους ιεράρχες, που απαιτούν ως και σήμερα προσκύνημα εικόνων με…κατεβασμένες μάσκες. Δυστυχώς, δεν έγινε μάθημα η περυσινή άθλια συνθήκη στη Θεσσαλονίκη…

ΥΓ του blog: ….έχουμε απαντήσει ξανά στις εμμονικές και δογματικές, θρησκευτικού τύπου αντιλήψεις του εν λόγω αρθρογράφου, και άλλων του προοδευτικού και αριστερού χώρου, σχετικά με τα εμβόλια και τον υποχρεωτικό εμβολιασμό, αλλά επανερχόμαστε σήμερα, γιατί ορισμένες βεβαιότητες και επισημάνσεις στο άρθρο του, ξεπερνούν τα όρια της λογικής και της σημερινής πραγματικότητας αφενός, αλλά και το διδασκαλικό ύφος του επαΐοντα αφετέρου, δεν μπορεί να κρύψει την παντελή άγνοια κι αμάθεια επί του θέματος που διαπραγματεύεται….. καταρχήν ο αρθρογράφος αγνοεί αυτό που πολύ σωστά ο συνάδελφός του Κωστής Παπαϊωάννου λέει για την επιστήμη. Ότι δηλαδή «…..η επιστήμη, είναι από τη φύση της φιλική προς την έρευνα  και την αμφισβήτηση αλλά ταυτόχρονα και εγγενώς λειψή, αυτοϋπονομευόμενη και αυτοαναιρούμενη και λέει διαρκώς ‘μέχρι νεωτέρας’: αυτό ισχύει, εκτός αν αύριο δεν ισχύει…….». Οι απόλυτες βεβαιότητες δεν ταιριάζουν στην επιστήμη κι έτσι η άποψη του αρθρογράφου «….έχει αποδειχτεί πανηγυρικά ότι το εμβόλιο είναι το κύριο δραστικό όπλο για να αναχαιτιστεί ο ανθρωποκτόνος ιός….», είναι αίολη γνώμη, διακαής του επιθυμία και σανίδα προσωπικής του ασφάλειας, αλλά δυστυχώς δεν προκύπτει από την πραγματικότητα και τα στοιχεία. Ούτε ο WHO δεν έχει αυτή τη βεβαιότητα και συστήνει προτεραιότητα στον εμβολιασμό, σ’ αυτούς που το έχουν απολύτως ανάγκη είτε ως άτομα, είτε ως ηλικιακές ομάδες. Είναι επίτευγμα ο χρόνος παρασκευής του εμβολίου, αλλά αυτό δεν αναιρεί τον χρόνο επιβεβαίωσης, της ωρίμανσης και της ασφάλειάς του που ήταν και παραμένει ασυμπίεστος ακόμη κι από την ίδια την εταιρία που τον τοποθετεί το 2023. Αλήθεια, με την τόση βεβαιότητά του ο αρθρογράφος πώς εξηγεί ότι οι πλέον εμβολιασμένες χώρες της ΕΕ και των ΗΠΑ παρουσιάζουν τα περισσότερα κρούσματα, και μάλιστα η ΕΕ έχει αύξηση 7%, από χώρες όπως η Αφρική που έχει 3-4% ποσοστό εμβολιασμού και μείωση 18% στα κρούσματα όπως και οι χώρες της Δυτικής Ασίας κατά τον WHO; Αλλά και στην χώρα μας, με το 70% του πληθυσμού πλήρως εμβολιασμένο κι ένα άλλο 15% άνοσο από φυσική νόσηση, πώς εξηγεί αυτή την έξαρση, όταν πέρυσι  με το 100% του πληθυσμού ανεμβολίαστο είχαμε πολύ λιγότερα κρούσματα και θανάτους; Είναι δυνατόν να πιστεύει σοβαρά ότι φταίει το 15-20 % των ανεμβολίαστων συμπατριωτών μας γι’ αυτό; Κι ένα τελευταίο και καθόλου συνωμοσιολογικό. Όταν οι χώρες (ΕΕ, ΗΠΑ) με τον υψηλότερο δείκτη βιοτρομοκρατικής ασφάλειας δέχονται τέτοιο πλήγμα από έναν ιό του κοινού κρυολογήματος, όπως είναι ο SARS-cov2, πώς θα αντιμετώπιζαν ένα επιθετικό πλήγμα από χώρες ανταγωνιστικές που διατηρούν ιούς στα εργαστήριά τους, όπως πχ της ευλογιάς ΄για τον οποίο μετά το 1980 έχουν σταματήσει οι εμβολιασμοί; Θα κατέρρεαν;  Πάμε στην άλλη μεγάλη κι απαράδεκτη επισήμανση του αρθρογράφου « ….έτσι κάνουν οι σοβαροί άνθρωποι όταν πάνε κόντρα στο ρεύμα. Πληρώνουν τίμημα (αποκλεισμοί από διάφορους χώρους, τέστ ιδίοις αναλώμασι κ.α. δηλαδή μη περίθαλψη σε ΜΕΘ και οποιοδήποτε άλλη παροχή υγείας….) υπηρετώντας ιδέες και αξίες…» Μάλιστα… τα θύματα-πολίτες φταίνε που δεν υπάρχουν ΜΕΘ κι όχι οι κυβερνήσαντες-θύτες που έπαιξαν την πατρίδα στα ζάρια, την έκλεψαν κι έβγαλαν έξω τα λεφτά που έφαγαν από τις εισφορές, τους φόρους και το αίμα των θυμάτων που τα πλήρωσαν και τα ξαναπλήρωσαν χωρίς να τα έχουν; Από τις 3360 δημόσιες ΜΕΘ που έπρεπε να έχουμε με βάση τις κλίνες και τα διεθνή στάνταρντς (ΕΛΣΤΑΤ 2016), έχουμε μετά βίας 600. Στην Κεντρική Μακεδονία από τις 813 ΜΕΘ που έπρεπε να υπάρχουν, έφτιαξαν χρησιμοποιώντας και τα χειρουργεία 193 πέρυσι Οκτώβριο με Δεκέμβριο και τώρα έχουν 77 και χωρίς ιατρονοσηλευτικό προσωπικό, γιατί εξόντωσαν αυτό που υπήρχε, έδιωξαν στοχοποιώντας χυδαία αυτό που δεν τους βόλευε και δεν προσέλαβαν και κανέναν. Μετά πιστεύει και ισχυρίζεται ο αρθρογράφος ότι φταίνε οι αρνητές κι οι ανεμβολίαστοι που δεν υπηρετούν σωστά τις ιδέες,τις αξίες και τις αρχές τους; Αλήθεια, για πόσο φτηνούς και κουτάβια έχει τους αναγνώστες; Ισχυρίζεται ο αρθρογράφος πλάγια αποδίδοντας το σε σοβαρότητα, εντιμότητα και ιδεαλισμό αυτό που ο Πορτοσάλτε το λέει στα ίσια. Καμιά ΜΕΘ και περίθαλψη σε ανεμβολίαστο. Αυτό επεκτεινόμενο πραγματικά κι όχι μόνο συνειρμικά σημαίνει καμία περίθαλψη σε καπνιστές, πότες κι αλκοολικούς, παχύσαρκους, τροχαίους παραβάτες και εραστές της ταχύτητας εκτός ορίων με ό,τι κι αν προκαλούν σε άλλους ή τον εαυτό τους. Σημαίνει καμία περίθαλψη σε ασθενείς που δεν ακολουθούν πιστά τις οδηγίες των ιατρών. Σημαίνει ότι όποιος δεν ακολουθεί πιστά οδηγίες και κανόνες κυβερνητικούς και οποιασδήποτε νομιμοποιημένης εξουσίας είναι παραβάτης και παρείσακτος της κοινωνίας. Σημαίνει πολλά αυτή η συλλογιστική αν την τραβήξεις, αλλά ένα πράγμα δείχνει εξ αρχής… Ο μικρός Führer που κρύβεται μέσα μας βγήκε και κατέλαβε τη μορφή και τη σκέψη μας. Τέλος και συνοπτικά, η Υποχρεωτικότητα είναι Φασισμός όπως και να το δει ή να το πει κάποιος. Η αυτοδιάθεση του ανθρώπου και η άρνησή του να υποστεί ή να εισαχθεί μέσα του ό,τι δεν συναινεί δεν είναι δικαίωμα. Είναι αξίωμα και η υπόστασή του ως ανθρώπινου όντος, άλλως θα καταλήξει σαν τον προπάππο του Καρεμπέ στον ζωολογικό κήπο του Παρισιού για επίδειξη. Τα περί κοινωνικής αλληλεγγύης, κοινού καλού και δημόσιου συμφέροντος είναι φύκια για μεταξωτές κορδέλες. Γιατί η αλληλεγγύη είναι πάντα οικειοθελής κι όχι υποχρεωτική, γιατί  αλλιώς αντιστρέφονται οι έννοιες. Το κοινό καλό και το δημόσιο συμφέρον είναι έννοιες που εξαρτάται από το ποιος και πώς τις ορίζει.Ο λαός κι οι άνθρωποι ή οι κάθε λογής εξουσίες; Γιατί για τους πρώτους είναι δικλείδες ασφαλείας, ενώ για τους δεύτερους παράθυρα για να καταπατούν τους νόμους, τους κώδικες και τις διατάξεις.  Όπως αυτούς που σύσσωμη η ανθρωπότητα έφτιαξε και νόμισε πως ξόφλησε οριστικά, στις 20 Αυγούστου του 1947, μετά από δύο αιματοβαμμένους παγκόσμιους πολέμους, με την ευγονική, τα ανθρώπινα πειραματόζωα, τους εγκλεισμούς κι όλες τις μέχρι τότε φρικαλεότητες της ιατρικής επιστήμης σ’ Ευρώπη,  Αμερική κι αλλού. Ο διαχωρισμός κι ο διχασμός, κύριε Τριάντη, γίνονται πάντα από εξουσίες κι απ’ αυτούς που συμφωνούν ή παραμυθιάζονται απ’ αυτές. Είδε κανέναν, αρνητή, ή αρνούμενο να εμβολιαστεί, ο αρθρογράφος, να κυνηγάει κανέναν εμβολιασμένο ή οι αρνούμενοι τον εμβολιασμό έχουν καταντήσει το κόκκινο πανί για τους φανατικούς υποστηρικτές του εμβολιασμού;  Χθες στο στόχαστρο του κυβερνητικοεπιστημονικού αφηγήματος και των μέτρων του ήταν οι μάσκες, οι περιπατητές, οι νέοι στις πλατείες, οι διαδηλωτές, οι εκκλησιές κι οι πιστοί, τα κορωνοπάρτι σε χώρους και σε νησιά, οι παρελάσεις και σήμερα οι αντιεμβολιαστές. Όλοι φταίνε εκτός από τη δεδομένη τους ανεπάρκεια να συλλάβουν, να σχεδιάσουν και να αντιμετωπίσουν την τωρινή πανδημία που δεν είναι δα και η χειρότερη που αντιμετώπισε η ανθρωπότητα. Τώρα μάλιστα που όλοι μεταδίδουν, νοσούν και πεθαίνουν κατά τις παγκόσμιες υγειονομικές υπηρεσίες και αρχές, κάθε ηθικό πλεονέκτημα κι επιχείρημά τους έχει καταποντισθεί. Τώρα που οι 23 από τις 27 χώρες της ΕΕ έχουν καλύτερα αποτελέσματα, ενώ δεν έχουν πάρει τόσο βαριά, βάρβαρα κι υποχρεωτικά μέτρα που έχουμε πάρει εμείς. Τώρα που γίναμε πρώτοι σε όλη την Ευρώπη σε θανάτους/1 εκ. πληθυσμού, και φάγαμε σαν packman την μια μετά την άλλη χώρα, το ρίχνουν στο χαμηλό ποσοστό εμβολιασμού που υπολείπεται ελάχιστα από το μέσο ευρωπαϊκό όρο (Ε 70%, ΕΕ 76%) ενώ συγκρινόμενοι με τις πρώην ανατολικές χώρες αποκρύπτουν ότι αυτές (Βουλ. 25%, Ρουμ. 33%) υπολείπονται του μΕο κατά 60% και πλέον, άρα δεν ευσταθεί ως επιχείρημά τους.  Τώρα, πριν φανούν και τ’ άφαντα, βγαίνουν να απολογηθούν με αναγωγές προς το παρελθόν φαιδρού τύπου κι αναπόδεικτου λόγου όπως «θα είχαμε», «γλυτώσαμε» κ.ά. ή αν είχε κι η γιαγιά μας καρούλια θα την λέγανε πατίνι. Τώρα λοιπόν που τους έχει πάρει από κάτω κοιτάζουν να σώσουν τον εαυτό τους κι όχι εμάς….. αισχυντηλά λοιπόν τα στοιχεία και τα επιχειρήματα, επιστημονικά και ορθολογικά από  προοδευτική όχθη, ασθενή, ανεύθυνα, λειψά, εμμονικά και δογματικά από την απέναντι που πέρασαν πολλοί χωρίς να το μυριστούν και το καταλάβουν…. ανεπιστρεπτί....από το blog του συνεργάτη μας StaMiKous

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου