Mpelalis Reviews

Mpelalis Reviews

Δευτέρα 15 Νοεμβρίου 2021

Κύριε Πρωθυπουργέ αν έχετε την καλοσύνη, θα απαντήσετε στις ερωτήσεις μας;


Έλενα Ακρίτα


Κύριε Πρωθυπουργέ,
Να παραδεχτούμε ότι η Ολλανδέζα ήταν ανάγωγη και τοποθετήθηκε άκομψα. Να το παραδεχτούμε.
Να παραδεχτούμε ότι δημοσιογραφικά το θέμα των επαναπροωθήσεων που έβαλε στο τραπέζι, θα ήταν πολύ πιο ισχυρό αν είχε τεθεί ως ερώτημα παρά ως καταγγελία.
Να το παραδεχτούμε κι αυτό.
Όμως.
Το γεγονός ότι εις επήκοον όλης της Ευρώπης προσβάλλατε τους Έλληνες δημοσιογράφους λέγοντας «εσείς στην Ολλανδία ρωτάτε ευθέως» - ότι εμείς δηλαδή οι Έλληνες ρωτάμε… πλαγίως - πώς το αξιολογείτε κύριε Πρωθυπουργέ;
Ευγενικά ρωτάω.
Το γεγονός ότι επιτρέψατε στα παπαγαλάκια σας να αποκαλέσουν εμάς τους τους "αντίθετους" δημοσιογράφους "ανθέλληνες" και "τουρκόφιλους" (ενώ η Ολλανδέζα έκανε ευθύτατη επίθεση στον Ερντογάν και την τουρκική πολιτική) και δεν παρενέβητε, πώς να το ερμηνεύσουμε κύριε Πρωθυπουργέ;
Ευγενικά ρωτάω.
Το γεγονός ότι ξεσκίσανε οι δικοί σας τη γυναίκα με χαρακτηρισμούς παλιακούς, άθλιους και κακοποιητικούς τύπου "κ@λόγρια", "γεροντοκόρη", "τεκνατζού", πώς το σχολιάζετε, κύριε Πρωθυπουργέ; Και πώς αλήθεια το σχολιάζει η Γενική Γραμματεία Ισότητας;
Ευγενικά ρωτάω. Με το σεις και με το σας.
Είμαι βλέπετε κορίτσι – "κορίτσι" λέμε τώρα – με αγγλικά, γαλλικά και μπαλέτο, το πιάνο δεν το αξιώθηκα καθότι αβυσσαλέα άμουση.
Ευγενικά ρωτάω λοιπόν. Με σεβασμό στον θεσμικό σας ρόλο.
Δεν είμαι καμιά γλωσσού εγώ και σίγουρα δεν φορώ κιτς κόκκινα καπέλα.
Πολύ κόσμια λοιπόν επιτρέψτε μου να θέσω ορισμένα ερωτήματα τα οποία χρήζουν, τομώ να είπω, απαντήσεως από Εσάς.
Αν βέβαια έχετε την ευγενή καλοσύνη.
  • Όταν η Ελλάδα κοντεύει να γίνει Μπέργκαμο από τα κρούσματα με θανάτους κάθε μέρα και περισσότερους, συμφωνείτε με την δήλωση του υπουργού σας κ. Πέτσα «Αν είχαμε ακούσει τον ΣΥΡΙΖΑ για τις ΜΕΘ θα είχαμε πετάξει δεκάδες εκατομμύρια»;
  • Συμφωνείτε με τη δήλωση του έτερου Καππαδόκη Άκη Σκέρτσου ότι «οι ΜΕΘ είναι πολυτέλεια»; Με 16.000 νεκρούς αυτό;
  • Οι ΜΕΘ είναι πολυτέλεια, κύριε Πρωθυπουργέ; Δεν είναι απαραίτητες; Δεν είναι για να σώζουν ζωές;
Ευγενικά ρωτάω.
  • Θεωρείτε σωστό και πρέπον να βουλιάζουμε στα κρούσματα κι εσείς με τη βαρκούλα για Χάλκη να μάς κουνάτε χαρούμενα το χεράκι σαν τη Μανταλένα;
  • Θεωρείτε σωστό και πρέπον να επαίρεστε μέσα από τηλεοπτική σας συνέντευξη για το πόσο γαμάτα – ουπς, σόρι. Ευγενικά είπαμε – έχετε διαχειριστεί την πανδημική κρίση;
  • Δεν ντρέπεστε λίγο που η Εκκλησία σάς βγήκε από αριστερά και ανήγγειλε τα κόβιντ τεστ; Αυτά που εσείς δεν τολμήσατε για να μη χάσετε τα ψηφαλάκια;
  • Όταν συμμετείχατε σε γλέντι στην Ικαρία, είχατε κατά νου ότι την ίδια μέρα κλείνατε τον κόσμο στα σπίτια από τις 18:00;
  • Τι απέγινε ο "πες Σωτήρη;" κύριε Πρωθυπουργέ; Που χάθηκε αυτή η ψυχή; Πού άνοιξε η γη και τον κατάπιε τώρα που μπαίνουμε αισίως στα 10.000 κρούσματα; Τι έγινε; Καβγαδίσατε; Τσακωθήκατε; Δε μιλιόσαστε; Δεν συμφωνεί με την πολιτική σας; Συμφωνεί και μάς το κρύβει; Τι γίνεται τέλος πάντων με τον "πες Σωτήρη"; Πες Κυριάκο.
  • Το γεγονός πώς τη μία μέρα χειροκροτάτε γιατρούς και την άλλη μέρα τους δέρνετε στους δρόμους, πώς το σχολιάζετε;
  • Το γεγονός πως τη μια μέρα αποθεώνετε τους πυροσβέστες και την άλλη μέρα τους ρίχνετε νερό κι χημικά, πώς το ακούτε;
  • Έχοντας αποτύχει να τηρήσετε τη δέσμευση σας ότι δεν θα πάτε σε λοκνταουν στα δυο προηγούμενα κύματα  της πανδημίας, σε ποια στοιχεία βασίζετε τη σημερινή σας σιγουριά;
  • Γιατί περιφέρετε εσάς και όλο σας το σόι στα media; Τι μας ενδιαφέρει αν η γυναίκα σας κάνει microneedling στο πρόσωπο, πού σπουδάζει η κόρη σας και με ποιαν τα έχει ο γιος σας; Σε εποχές όπου κοινή συνισταμένη των περισσότερων πρωθυπουργών μας – καλών τε και κακών – ήταν η διακριτικότητα που τήρησαν στον ιδιωτικό τους βίο (ούτε τα παιδιά τους ξέραμε, ούτε κουμπάρους, ούτε πεθερικά τους), πώς εσείς περιφέρεστε ως ένας bourgeois gentilhomme, ένας αρχοντοχωριάτης δηλαδή επιδεικνύοντας την προσωπική σας ζωή όπου σταθείτε και βρεθείτε;
  • Θεωρείτε πολιτικώς ορθές τις ακραίες και χλευαστικές επιθέσεις που κάνει ο υπουργός σας Γεωργιάδης σε επαγγελματικές ομάδες, όπως αυτή της εστίασης; Θεωρείτε ότι το μπουλινγκ που υφίστανται από αυτόν τον άνθρωπο τόσο κλάδοι είναι ό,τι πιο ενδεδειγμένο σε εποχές που οι εργαζόμενοι τους λιμοκτονούν;
  • Θεωρείτε τον Πλεύρη δημοκράτη;
  • Η λίστα Πέτσα, ήταν μόνο λίστα Πέτσα ή ήταν και λίστα Μητσοτάκη; Ήσασταν ενήμερος για την κατάρτισή της;
  • Έχει δικαίωμα ένα παιδί από το Περιστέρι να γίνει γιατρός και τι έχετε κάνει για να εξασφαλίσετε την κοινωνική κινητικότητα;
Καταχρώμαι του χρόνου σας κύριε Πρωθυπουργέ, χίλια συγγνώμη, μια τελευταία ερώτηση αναφορικά με τις εκλογές, αν μου επιτρέπετε.
Θέλει όντως ο Μητσοτάκης να γίνει πρωθυπουργός μετά τον Μητσοτάκη;
Ή μήπως τα αγγούρια τελικά τα μαζεύει με το χέρι;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Ευγενικά πάντα.

ΥΓ του blog: ...κυρία Ακρίτα, με το συμπάθιο δηλαδή, ως πότε θα ανέχεστε, θα συμφωνείτε και θα στηρίζετε αυτό το αίσχος, της αναστολής εργασίας 7000 ανθρώπων, των υγειονομικών υπαλλήλων δηλαδή; Ευγενικά ρωτάω. Ως πότε θα θεωρείτε ανύπαρκτο τον βασανισμό και την καταδίκη σε ασιτία και θάνατο αυτών και των οικογενειών τους; Ευγενικά ρωτάω. Ως πότε θα οδηγούνται αυτοί οι άνθρωποι στην ανεργία, την ομηρία, αφού τους απαγορεύεται η κάθε μορφή εργασίας ως μαύρη, και ουσιαστικά τους ζητείται ή να πεθάνουν όρθιοι ή να υποταχτούν σκυφτοί; Ευγενικά ρωτάω. Σε τι διαφέρουν οι υποστηρίζοντες την υποχρεωτικότητα ως ποινή από τους Ναζί των στρατοπέδων, τους ΄ταξικούς΄ ανθρωποφύλακες των γκουλάγκ, τους αναμορφωτές των Μακρονήσων και τους τρομοπροστάτες των Γκουαντάναμο; Φτάνει άραγε η επίκληση ενός απροσδιορίστου, αναπόδεικτου και εκ των εταιριών εκπορευόμενου γενικού καλού, για να κάνει την διαφορά και να καθησυχάσει τις συνειδήσεις; Ευγενικά ρωτάω. Μήπως συμφωνείτε με τον συντοπίτη προοδευτικό συνάδελφό σας που ζητά περιστολή δικαιωμάτων και συνέπειες, ως δείγμα ευθύνης κι υποχρέωση στους αρνούμενους να εμβολιαστούν; Μήπως να ανοίξουν ξανά οι διαδρομές Αλικαρνασσός, Παρθένι, Ωρωπός, Κορυδαλλός, διότι "δε συνεμορφώθην προς τας υποδείξεις"; Ευγενικά ρωτάω. Μήπως συμφωνείτε με όλους αυτούς που θεωρούν και δίκαια, δικαίωμα στον ισοβίτη απεργό πείνας να μη δέχεται τροφή, δικαίωμα αυτοπροσδιορισμού της σεξουαλικής συμπεριφοράς του ατόμου, δικαίωμα αυτοδιάθεσης του σώματος στην κάθε γυναίκα, και πολλά άλλα, όμως αίρετε το δικαίωμα και αμφισβητείτε στον κάθε άνθρωπο που δεν δέχεται να εισάγει στο σώμα του την κάθε ουσία; Ευγενικά ρωτάω. Μήπως αποδέχεστε το ρηθέν νεοαστέρα των ερτζιανών, των οθονών και προσφάτως αρχηγικού συμβούλου, που θεωρεί τον υποχρεωτικό εμβολιασμό κοινωνική αλληλεγγύη; Ευγενικά ρωτάω. Αλληλεγγύη επιβαλλόμενη και υποχρεωτική!!!!! Ήμαρτον. Εδώ σηκώνεις τα χέρια ψηλά. Οι λέξεις χάσανε την ομορφιά, την ευωδία και το νόημά τους. Ας συνεχίσουμε. Αναλογίστηκε κανείς ειλικρινά ότι πρόκειται ουσιαστικά για επιστήμονες και επαγγελματίες υγείας οι οποίοι είναι και οι μοναδικοί που έχουν υποστεί αυτή τη βάναυση κι άδικη δίωξη; Οι επιστήμονες αυτοί είναι οι καθ’ ύλη αρμόδιοι δηλαδή να έχουν γνώση, γνώμη κι άποψη κι όμως διώκονται, βιάζονται κι οδηγούνται στην εξόντωση. Άνθρωποι που έχουν αντιμετωπίσει καθημερινά χιλιάδες μολυσματικούς ασθενείς και στάθηκαν εκεί με κίνδυνο τη ζωή τους, χωρίς μέτρα προστασίας. Αυτοί είναι που εκδιώχθηκαν επειδή δεν συμφωνούν επιστημονικά και δεν συμπράττουν με το πλειοψηφικό ίσως αλλά σίγουρα άρχον και κυρίαρχο αφήγημα. Είναι λογικό; Ευγενικά ρωτάω. Όμως η επιστήμη δεν υπόκειται σε πλειοψηφίες και μειοψηφίες, ούτε σε μια θράκα ειδικών, αλλά σε έρευνες, δεδομένα κι αποδείξεις. Η επιστήμη μέσα της έχει εγγενώς την αμφισβήτηση και την αμφιβολία, κι είναι γνωστό ότι είναι αυτοϋπονομευόμενη και αυτοαναιρούμενη και λέει διαρκώς ‘μέχρι νεωτέρας’. Στην επιστήμη δεν υπάρχει μία και μοναδική άποψη, μία και μοναδική αλήθεια. Η επιστήμη δεν είναι δόγμα, πίστη, ιδεολογία ή κόμμα. Η επιστήμη είναι ελεύθερη, αλλιώς δεν υπάρχει. Άλλως είναι καταπιεστικός μηχανισμός στα χέρια της κάθε εξουσίας. Η ιστορία έχει αποδείξει ότι ακόμα και η μειοψηφία της μειοψηφίας μπορεί να έχει σε βάθος χρόνου δίκιο. Προς τι λοιπόν αυτό το μίσος κι ο σπαραγμός; Μήπως λοιπόν η στοχοποίηση των επιστημόνων υγείας και η επιβολή υποχρεωτικότητας μόνο σ’ αυτούς δεν είναι caso accidente αλλά caso pensato; Ευγενικά ρωτάω. Τώρα βέβαια που το τοπίο καθαρίζει και η ομίχλη υποχωρεί αργά και σταθερά από το φως της γνώσης που τη διαλύει «…η συγκέντρωση ανάβει κι όλα είναι συνειδητά». Τώρα που  τα τείχη ανοσίας και μυθοπλασίας πέφτουν σαν χάρτινοι πύργοι, διεθνώς. Τώρα που οι εμβολιασμένοι μεταδίδουν, νοσούν και πεθαίνουν, κατά τις παγκόσμιες υγειονομικές αρχές κι οργανισμούς. Τώρα που οι εμβολιασμένοι είναι το 25%, το 38% και 45% των νοσούντων σε Μακεδονία, Αθήνα και Κρήτη, επίσημα από τις ΥΠΕ. Τώρα που 10.000 τριπλά εμβολιασμένοι νοσούν στο Ισραήλ, κατά το υπουργείο υγείας αυτής της χώρας. Τώρα που η πανδημία φουντώνει στη Δύση (πάντα υπάρχει ένας μικρός τόπος που ανθίσταται), παρά τα μέτρα και τα εμβόλια, με βάση τα στατιστικά στοιχεία του πανεπιστημίου John Hopkins. Τώρα που η λύσσα και το bullying κατά των ανεμβολίαστων δε φέρνει τα προσδοκώμενα αποτελέσματα παρά τα υψηλότατα ποσοστά εμβολιασμού και νόσησης, που ούτε υποχρεωτικά εμβόλια έχουν πιάσει ποτέ, πλην ευλογιάς, ομολογημένα. Τώρα που ο διχασμός και η διχόνοια έχουν μοιράσει ανθρώπους και κοινωνίες στα δύο, και κατά τον πιο αδαή παρατηρητή. Τώρα είναι λοιπόν που λέω πάρτε το αλλιώς. Κι αυτό δεν το λέω ευγενικά. Το λέω με θυμό κι απελπισία. Το λέω, γιατί βλέπω σε λίγο οι τριπλομπολιασμένοι να κυνηγούν τους διπλομπολιασμένους κι οι τετραπλομπολιασμένοι όλους τους άλλους χωρίς αρχή και τέλος. Το λέω, γιατί εμείς δεν θέλουμε να ξεχωρίζουμε απ’ τον κόσμο. Θέλουμε να σμίξουμε τον κόσμο….. Αν θέλουμε να λεγόμαστε άνθρωποι….κι αν νοιαζόμαστε γι αυτούς κι όχι για την πάρτη μας…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου