Mpelalis Reviews

Mpelalis Reviews

Κυριακή 28 Ιουνίου 2015

Πραξικόπημα!!!! Για το Καλό μου

 
Με βάζουνε κάθε τέσσερα χρόνια να επιλέγω προγράμματα και κυβερνήτες που την επομένη της εκλογής τους αναιρούν τις υποσχέσεις τους χωρίς να με ρωτήσουνε ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΟΥ.
Με βγάλανε με βάλανε στο ΝΑΤΟ χωρίς εξήγηση και  χωρίς να με ρωτήσουνε ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΟΥ.
Με βάλανε στην ΕΟΚ ισότιμο μέλος για την ασφάλεια μου χωρίς να με ρωτήσουνε ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΟΥ.
Με βάλανε στην ΟΝΕ με ψεύτικα στοιχεία κι απατεωνιές χωρίς να με ρωτήσουνε ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΟΥ.
Με φορτώσανε με το πρώτο μνημόνιο γιατί 'μαζί τα φάγαμε' χωρίς πάλι να με ρωτήσουνε ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΟΥ.
Μου φορτώσανε το δεύτερο μνημόνιο με το κούρεμα στα δικά μου ομόλογα, στα δικά ασφαλιστικά ταμεία και στις δικές μου συντάξεις χωρίς να με ρωτήσουνε ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΟΥ.
Τώρα θέλουνε να μου φορτώσουνε και τρίτο μνημόνιο χωρίς να με ρωτήσουνε ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΟΥ.
Κι όταν βρέθηκε κάποιος που από σκοπιμότητα ή ιδεολογία, τρέλα ή ευαισθησία, μου επιτρέπει να ΜΙΛΗΣΩ το λένε ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ!!!! και λυσσάνε να το σταματήσουν.
Τι λέτε ρε χουντάρες; Τα 41 χρόνια ΜΟΥΓΚΑΣ είναι ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ κι όταν πάνω να μιλήσω ΕΓΩ  ο ΚΥΡΙΑΡΧΟΣ ΛΑΟΣ  είναι ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ;
Δε πάτε στο διάολο αφήστε με να ΜΙΛΗΣΩ για το καλό σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου