Mpelalis Reviews

Mpelalis Reviews

Παρασκευή 2 Αυγούστου 2024

Για πεντακόσιες χιλιάδες ευρώ και εγώ θα δάκρυζα … και οι δουλίτσες των εκατομμυρίων με την “βούλα” Σκυλακάκη


Τιμημένοι μου αναγνώστες,σας γράφω από το κρεβάτι του πόνου. Όχι δεν έχω πάθει κάτι, απλά είμαι ξαπλωμένη στο κρεβάτι μου και προσπαθώ να συνέλθω από τον πόνο που με έχει πιάσει από τα γέλια, εξαιτίας της πιο τρολ κυβέρνησης στον κόσμο. Μα την Παναγιά και όλους τους αγίους, όλων των θρησκειών, αν είχα καπέλο, θα το είχα μόνιμα σηκωμένο σε χαιρετισμό, προς τον Μητσοτάκη και το τσίρκο του. Μόνο θαυμασμό για σένα Κυριάκο ισόθεε. Μόνο θαυμασμό, που έτσι που πας , θα βγάζεις απευθείας αποφάσεις δικαστικές από το Μέγαρο Μαξίμου, σαν να είναι δελτία τύπου, για να μας ενημερώνεις, ποιός καταδικάζεται και ποιός όχι. Τι τους θες τους δικαστές άστρο της αυγής; Τι τους θες και δεν τους διώχνεις; Κοστίζουν και πολλά; Τι τα θες τα δικαστήρια; Βγάλε, τώρα όλες τις αποφάσεις που χρονίζουν, τελείωνε μια και καλή την αποσυμφόρηση της δικαιοσύνης και δώσε μαθήματα, σε όλους αυτούς που μας κουνάνε το δάχτυλο, για κράτος δικαίου και παπαριές. Όταν όλα λύνονται με ένα δελτίο τύπου, όλα τα άλλα είναι να χαμε να λέγαμε. Τεράστιε Κυριάκο, πιάνω την κοιλιά μου από τα γέλια, την ώρα που μιλάς για ανεξάρτητη δικαιοσύνη και πόσο την εμπιστεύεσαι. Μεγάλε, ανυπέρβλητε της γης ολόκληρης καμάρι και πολλά άλλα ακόμη που δεν τα έχει ανακαλύψει κανένα λεξικό. Η επίτευξη του ακατόρθωτου, είναι η επιτυχία σου. Η δημιουργία της χώρας-σφραγίδας, είναι το πρώτο σου βήμα ισόθεε. Άντε και στην καταστροφή του κόσμου. Προχώρα. Σε πιστεύω, μην αφήνεις κανέναν και τίποτα όρθιο…
Εντάξει, εντάξει καλά μου παιδιά. Παρά τον μεγάλο πρόλογο με τα επιτεύγματα του πρωθυπουργού μας και του τσίρκου του ( μην με παρεξηγείτε, αλλά πλέον δεν μπορώ να τους φανταστώ ως κάτι άλλο, πέρα από νούμερα στο τσίρκο, λυπάμαι), δεν πειστήκατε, για τους λόγους που έχω πάψει να γράφω αρκετό καιρό τώρα. Καλά μου παιδιά, η απογοήτευση είναι απίστευτη και είχα αποφασίσει , να τελειώσω την γραφή και να μείνω στήλη άλατος , η έρμη η Στήλη Άλατος, αλλά το επίσημο the faq, δεν μασάει από απογοητεύσεις και από την ανάγκη , να ξαπλώσω στον ήλιο κι εγώ όπως όλες οι υπόλοιπες, να μαυρίσω κι από όξω, που είμαι κατάμαυρη από μέσα, μπας κι ανοίξει κι η δικιά μου η τύχη. Τίποτα. “Θέλω τώρα στήλη”, μου είπε κι εγώ καλόβολη όπως είμαι, έπιασα το πληκτρολόγιο και λίγο έλειψε να βάλω και τα κλάματα…

Το κλάμα της Λινού και τα 500 χιλιάδες ευρώ στην εταιρεία Prolepsis
Μην νομίζετε τιμημένοι μου αναγνώστες , ότι εκεί δίπλα στο κύμα που κυλιόμουνα με τα ξέπλεκα μαλλιά μου και την μούρη μου να έχει γίνει σαν της ποκαχόντας από το κάψιμο, ( ε κι εγώ ήθελα καταμεσήμερο, μέσα στον καύσωνα, να μαυρίσω και δεν βρέθηκε ένας Χριστιανός, να μου πει “που πας κοπέλα μου, θα καεί μέχρι και η σπλήνα σου”), ότι δεν παρακολουθούσα την επικαιρότητα. Διάβαζα που και που το the faq, μετά έβλεπα και κανένα δελτίο ειδήσεων, ξέρετε από αυτά που δείχνουν τον Κυριάκο και την οικογένειά του, να μεταφέρουν το μεγαλείο του μεγάλου μας τσίρκο,στον κόσμο και να προσπαθούν να δώσουν λίγο φως και σε αυτούς τους χλεμπαίους , που μας το παίζουν κι ευρωπαίοι και έχουν ακόμη ατσιμέντωτο αυτό το έρμο το αυλάκι τον Σηκουάνα. Αυτά τα δελτία, που μας ενημερώνουν ότι για τι παρακολουθήσεις που έγιναν επί κυβέρνησης Μητσοτάκη, έφταιγε ο Τσίπρας και που δείχνουν σε γκρο πλαν, την Λινού να κλαίει με μαύρο δάκρυ και ζητάει συγνώμη, από την υπάλληλο του Άδωνη ( ένας είναι ο Άδωνις και έχει μεγάλη θέση στο τσίρκο, κάτι σαν τον Ζήκο, τον μπακαλόγατο, που ήταν ο “αποδιευθυντής” του αφεντικού στο μπακάλικο ). Μα καλά τώρα , τι ήταν αυτό με την Λινού, τιμημένοι μου αναγνώστες; Τι δάκρυ κορόμηλο, που ούτε εγώ όταν ,με παράτησε ο Γιαννάκης στην τρίτη δημοτικού, δεν έκανα έτσι. Γιατί καλή μου κυρία δεν μας ενημερώσατε για το ευσυγκίνητο της κατάστασής σας κι έπρεπε να βγάλει στην φόρα ο Πολάκης, τα λεφτά που πήρε η εταιρεία Prolepsis, από τον Άδωνι Γεωργιάδη, για να τα μάθουμε; Γιατί δεν μας ενημέρωσε κανείς κι εμάς, να μην σφουγγίζουμε τα μάτια μας, με χαρτοπετσέτες, όταν στην μέση, υπάρχουν πεντακόσια χιλιάρικα ευρώπουλα; Εγώ η βαριόμοιρη η Στήλη Άλατος, άμα είχα πάρει και τα μισά ακόμη, μέχρι και μοιρολόγια θα τραγούδαγα μέσα στην Βουλή, σαν χαροκαμένη. Ότι ήθελε ο Άδωνις. Τι σχέση έχει η Prolepsis, με την Λινού; Ρωτήστε την Λινού καλά μου παιδιά, αμάν πια. Όλα από μένα τα θέλετε…

Πολλές δουλίτσες γίνονται με την “βούλα” Σκυλακάκη
Αχ, καλά μου παιδιά, τι κλάμα είναι αυτό που έχω ρίξει.Αχ και να ταν μόνο αυτά που αποκάλυψε ο
Πολακης και που έπνιξε το κλάμα της κ Λινου; Βοά η πιάτσα στην αυτοδιοίκηση, τιμημένοι μου αναγνώστες, για συγκεκριμένους εργολάβους και συγκεκριμένη εταιρεία που πηγαίνει στους Δήμους με προκάτ σχέδια, τιμολογημένα ολα 5 εκατομμύρια ευρώ, για «έργα», και με την «βούλα», (όπως μουρμουρανε γύρω από τις μπετονιέρες), του Υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας του κ Σκυλακάκη και παίρνουν τις δουλίτσες που με το ζόρι θα άγγιζαν σε κόστος, το 1 μυριο. Και όλα τα υπόλοιπα θα μου πείτε; Έλα ντε, πέστε μου εσείς καλά μου παιδιά. «Ενεργειακή αναβάθμιση» λέγεται στις τσέπες κάποιων ! Μάλιστα μαθαίνουμε ότι έχουν κάνει στην άκρη εντελώς τον ΥπΕΣ κ Λιβάνιο που προφανώς δεν είναι τόσο βολικός. Υπάρχει Υπ Εσωτερικών να ασχοληθεί με αυτό; Ρωτάω τώρα εγώ η έρμη η Στήλη Άλατος! Γιατί ήδη οι Δήμοι υποκύπτουν στην αφ υψηλού εργολαβία ο ένας μετά τον άλλο και δίνουν τα 5 μυρια. Κι ας τους προειδοποιούν όλοι ότι είναι κοντά η πόρτα του Εισαγγελέα (μην με ρωτήσετε ποιανού εισαγγελέα, γιατί δεν ξέρω)…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου