Mpelalis Reviews

Mpelalis Reviews

Σάββατο 29 Ιουνίου 2024

Πάμε καλά; Τι φάση;


Νόρα Ράλλη

Γεγονός αρ. 1: Οπως γράψαμε και στο χθεσινό φύλλο, μεθαύριο Παρασκευή και το Σαββατοκύριακο θα παραβρεθώ στις εκδηλώσεις μνήμης στο Τρίκερι, ως μία από τις ομιλήτριες. Χρόνια ήθελα να πάω στο συγκεκριμένο προσκύνημα, καθώς όμως οι σπουδές μου μεταπηδούσαν από το ένα πτυχίο στο επόμενο, κάθε Ιούνιο είχα εξετάσεις (διάολε όμως!), οπότε δεν είχα κατορθώσει. Το νησάκι έχει το μοναστήρι όπου μπορείς να μείνεις στα κελιά (με ελάχιστα χρήματα) και κάποια λίγα καταλύματα. Εξάλλου μιλάμε για έναν τόπο μνήμης και όχι παραθέρισης και μαζικού τουρισμού... Μόλις άκουσα την τιμή των καταλυμάτων, μια ορθοδοξία την έπαθα. Ημουν έτοιμη να πιστέψω και όχι μόνο να μείνω στο μοναστήρι αλλά να χτυπάω και την καμπάνα του όρθρου. Πάμε καλά; Τι φάση; Μήπως να συνέλθουμε κάπως;
Γεγονός αρ. 2: Συνοικιακή ταβέρνα όπου βρέθηκα ένα βράδυ, ένεκα ο καύσων, κάτι οι φίλοι που «σε χάσαμε, βρε κοπελιά», κάτι που με χάσανε, βρε κοπελιά, είπα να πάω. Που δεν έμενα από βενζίνη καλύτερα; Δεν ήταν να με πάρει ο/η αρχισυντάκτης-ρια (έχω και απ’ τους δύο σε αυτή την εφημερίδα) και να μου ζητήσει δισέλιδο μες στο βράδυ; Να πάθω ημικρανία, έστω; Τίποτα από τα παραπάνω δεν έγινε, για να βρεθώ εγώ απέναντι στη χωριάτικη σαλάτα των 17 ευρώ. Νόρα - Χωριάτικη, σημειώσατε 0-100. Από τ’ αποδυτήρια στα πέναλτι, με αριστερό εξτρέμ κι εγώ δεν ξέρω τι άλλο έφαγα τα γκολ, το ένα μετά το άλλο (δεν γνωρίζω τους ποδοσφαιρικούς όρους, αλλά ισχύουν όλοι για εκείνη τη βραδιά!). Πάμε καλά; Τι φάση, διάολε; Φωνάζω τον ταβερνιάρη: «Συγγνώμη, την ντομάτα για τη σαλάτα την έκοψαν στην πανσέληνο τυφλές παρθένες; Το κολοκυθάκι στους κολοκυθοκεφτέδες το μεγάλωσε του βασιλιά τ’ αγγόνι; Γι’ αυτό είναι τόσο ακριβά;».
Και τι μου απαντάει μαθές; «Αμα θέτε Μητσοτάκη, ναι. Τυφλές παρθένες θα μαζεύουν την ντομάτα και του βασιλιά τ’ αγγόνι το κολοκύθι». Και φεύγει. Φεύγει! Και μένω κάγκελο... Γιατί είχε δίκιο.

(ΥΓ.: Φυσικά Μητσοτάρχα δεν θέλησα ποτέ. Αλλά έτσι είναι η δημοκρατία: πουλημένων και κρετίνων οι ψήφοι παιδεύουσι κάποιους σαν του λόγου μου. Καλά να πάθω!)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου