Mpelalis Reviews

Mpelalis Reviews

Κυριακή 23 Απριλίου 2023

Οι εμπειρίες ενός έντιμου γιατρού στην πρώτη γραμμή κατά τη διάρκεια της COVID-19


Αυτή είναι μια σημαντική μαρτυρία που πρέπει να προστεθεί στο ιστορικό αρχεί

Prime News
του Midwestern Doctor

Όταν έφτιαξα αρχικά αυτό το Substack, βρέθηκα σε μια πολύ απογοητευτική θέση — είχα κάτι που ένιωθα ότι ήταν απαραίτητο να μάθει ο κόσμος (ότι επαναλαμβάναμε την καταστροφική εκστρατεία εμβολιασμού κατά της ευλογιάς, τις σκληρές εντολές της και τις εκτεταμένες διαμαρτυρίες εναντίον τους από την εργατική τάξη), αλλά δεν είχα τρόπο να μεταδώσω το μήνυμα. Προσπάθησα για λίγο προσπαθώντας να βρω έναν τρόπο και τελικά ο Steve Kirsch μου έδωσε γενναιόδωρα μια πλατφόρμα για να το κάνω.
Εξαιτίας αυτού, έχω τεράστιο βαθμό ενσυναίσθησης με ανθρώπους που βρίσκονται σε παρόμοια θέση με αυτήν που ήμουν εγώ. Επομένως, ένας από τους στόχους μου στη δημιουργία της βάσης συνδρομητών εδώ, ήταν να κάνω αυτή την πλατφόρμα διαθέσιμη σε όσους βρίσκονται σε παρόμοια θέση με εμένα και περιοδικά δημοσιεύω συναρπαστικά πράγματα που μοιράζονται μαζί μου οι αναγνώστες και πιστεύω ότι είναι ακριβή.
Πρόσφατα ένας μακροχρόνιος αναγνώστης επικοινώνησε μαζί μου για να μοιραστεί την ιστορία του. Με βάση τις προηγούμενες αλληλογραφίες μου μαζί του τον τελευταίο χρόνο, πιστεύω ότι έχει εκπροσωπήσει με ακρίβεια τον εαυτό του εδώ. Θέλω επίσης να σημειώσω ότι η ιστορία του μοιράζεται πολλούς παραλληλισμούς με τη θεραπεία άλλων γιατρών που προσπαθούν να κάνουν το σωστό κατά τη διάρκεια της COVID-19 (πχ. η εμπειρία του Paul Marik).
Ένας από τους λόγους για τους οποίους έχουμε έλλειψη γιατρών που όλοι θέλουν να δουν, είναι επειδή όσοι προσπαθούν να κάνουν το σωστό ωθούνται έξω από το σύστημα. Επειδή υπάρχει τόσο μεγάλος εταιρικός έλεγχος της ιατρικής, ακόμη και οι γιατροί που θέλουν να κάνουν το σωστό γνωρίζουν ότι δεν έχουν καμία προσφυγή εάν το νοσοκομείο στραφεί εναντίον τους. Αυτοί οι γιατροί πρέπει επομένως να επιλέξουν μεταξύ του να κάνουν το καλύτερο που μπορούν σε αυτές τις συνθήκες ή να εγκαταλείψουν πλήρως το σύστημα.
Αυτό αφήνει ακόμη λιγότερους γιατρούς που θα ήθελαν να βλέπουν οι ασθενείς διαθέσιμους στο εταιρικό ιατρικό σύστημα και για πολλά πράγματα, όπως η επείγουσα νοσοκομειακή περίθαλψη, οι ασθενείς δεν μπορούν να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα απλώς αποχωρώντας από το σύστημα. Αυτά τα προβλήματα έγιναν ακόμη χειρότερα κατά τη διάρκεια της COVID-19, ιδιαίτερα στις μπλε πολιτείες, γεγονός που έχει δημιουργήσει την ατυχή κατάσταση όπου οι ασθενείς πρέπει συχνά να ταξιδεύουν εκτός πολιτείας για τη φροντίδα που χρειάζονται, κάτι που νομίζω ότι είναι εξαιρετικά άδικο, ειδικά για εκείνους που δεν είναι πλούσιοι.

Η ιστορία του Dr. Miller
Είμαι ένας γιατρός που στάθηκε ενάντια στις ψευδείς αφηγήσεις που στροβιλίζονται γύρω από την COVID και για ένα διάστημα, φαινόταν ότι έχασα.
Προτού η COVID γίνει δημόσια πραγματικότητα, εργαζόμουν ως επιτυχημένος χειρουργός τραύματος και ιατρός σε ΜΕΘ στο νοσοκομείο που είχε το πρώτο διαγνωσμένο κρούσμα COVID στην Αμερική. Εργαζόμουν ως ένας από τους ανώτερους χειρουργούς μιας ομάδας 12 χειρουργών. Το νοσοκομείο και η ιατρική κοινότητα είχαν ήδη παλέψει πριν από την COVID με διάφορες αποκλίσεις από την πραγματικότητα, με αφηγήσεις όπως “ρατσισμός παντού” και “ποικιλομορφία εφόσον υποστηρίζει την απόκλιση”, αλλά δεν φαινόταν να επηρεάζουν δραματικά τη φροντίδα των ασθενών.
(Σημείωση: Η χειρουργική ειδικότητα του Dr. Miller απαιτεί επί του παρόντος 6-7 χρόνια εξαντλητική εκπαίδευση μετά την ολοκλήρωση της ιατρικής σχολής και έτσι πληρώνει υψηλό μισθό. Λόγω της επένδυσης που απαιτείται για την απόκτησή του, οι περισσότεροι γιατροί διστάζουν να την αποχωριστούν).
Το 2018-2019, έπεσα πάνω σε ένα σχέδιο απάτης που διέπραξαν ορισμένοι από τους διοικητικούς γιατρούς στο νοσοκομείο μας, το οποίο προκάλεσε βλάβη στους ασθενείς, επομένως κατήγγειλα τη διοίκηση του νοσοκομείου για απάτη. Ομοίως παρατήρησα και ανακάλυψα άλλα συνδεδεμένα ζητήματα που προκάλεσαν βλάβη στους ασθενείς, από διάφορους άλλους παρόχους, που προσπάθησα να φέρω στο φως στο νοσοκομείο μας. “Επιβραβεύτηκα” με 12 καταγγελίες που κατατέθηκαν εναντίον μου σε διάστημα 2 εβδομάδων, ως αντίποινα.
Αυτές οι καταγγελίες με κατηγόρησαν για παραβιάσεις σχεδόν κάθε πτυχής της επαγγελματικής συμπεριφοράς και ηθικής. Αυτό έγινε αφότου μια από τους διαχειριστές έστειλε ένα email, ζητώντας από τους συναδέλφους της να “ξεφορτωθούν τον Dr. Miller”. Κανένας από αυτούς τους ισχυρισμούς δεν ίσχυε (είναι όλοι ψευδείς εξαρχής) και συνέχισα να κάνω τη δουλειά μου στο μέγιστο των δυνατοτήτων μου με αυτήν την εχθρική κατάσταση, αλλά γινόταν όλο και πιο δύσκολο. Τελικά, κάθε καταγγελία απορρίφθηκε ως αβάσιμη.
Στη συνέχεια, μέχρι τον Φεβρουάριο και τον Μάρτιο του 2020, το νοσοκομείο μας είχε μεγάλο αριθμό ασθενών με COVID, συμπεριλαμβανομένης μιας πραγματικής αύξησης πολλών ασθενών στις αρχές Μαρτίου. Μερικές εβδομάδες αργότερα, κυκλοφόρησε στις ειδήσεις, αλλά ΜΟΝΟ ΑΦΟΥ ο ιός είχε περάσει το σημείο καμπής του στο νοσοκομείο μας και ΑΦΟΥ το σύστημα υγειονομικής περίθαλψής μας δεν απειλούνταν από ανεπαρκείς πόρους. Στη συνέχεια, τα πράγματα ξέφυγαν εντελώς από τη διαφημιστική εκστρατεία και τον φόβο – και πάλι, αυτό ήταν ΑΦΟΥ το πραγματικό μολυσματικό κύμα ήταν παρελθόν.
Ξαφνικά, τα νοσοκομειακά μας αποτελέσματα και τα ποιοτικά δεδομένα μας έγιναν κρυφά και αδιαφανή. Πριν από αυτό, τα περισσότερα δεδομένα κοινοποιούνταν ανοιχτά και συζητούνταν σε συναντήσεις διασφάλισης ποιότητας. Το νοσοκομείο μας επέβαλε μια αφήγηση που ήταν σκέτη τρέλα και αντίθετη με όλες τις διαθέσιμες παρατηρήσεις και τα προηγούμενα διαθέσιμα δεδομένα.
Ένα ανατριχιαστικό παράδειγμα είναι το εξής: Δούλευα σε μια βάρδια στη ΜΕΘ στα τέλη Απριλίου 2020 και ουσιαστικά δεν είχα τίποτα να κάνω, γιατί πάνω από τα μισά κρεβάτια μας ήταν άδεια. Κάναμε “χαμηλή απογραφή” οποιωνδήποτε νοσοκόμων ήταν πρόθυμοι να πάνε σπίτι τους, επειδή υπήρχαν τόσο λίγοι άρρωστοι ασθενείς. Έπινα ένα φλιτζάνι καφέ, κουβέντιαζα με το προσωπικό και έναν άλλο γιατρό της ΜΕΘ, που ήταν στην ηγεσία, όταν μας παραδόθηκε η καθημερινή εφημερίδα. Πριν από την παράδοση της εφημερίδας, ήμασταν όλοι χαλαροί, χαζοχαρούμενοι και παρατηρούσαμε πόσο λίγη δουλειά είχαμε όλοι.
Ο άλλος γιατρός της ΜΕΘ πήρε την τοπική εφημερίδα, όπου ο κύριος τίτλος έλεγε, “Η τοπική ΜΕΘ κατακλύζεται”. Το άρθρο αναφερόταν στη ΜΕΘ μας, καθώς ήμασταν το μοναδικό νοσοκομείο στην κομητεία. Με κοίταξε, άρχισε να ιδρώνει, πανικοβλήθηκε και είπε: “Τι θα κάνουμε; Μπορεί να μην μπορούμε να το χειριστούμε αυτό!”. Του απάντησα: “Ρίξτε άλλο ένα φλιτζάνι καφέ και γελάστε με τους ανόητους που γράφουν την εφημερίδα”. Έδειξε εμφανώς στενοχωρημένος και έφυγε για να καλέσει τη διοίκηση του νοσοκομείου για την κατάσταση, η οποία επιβεβαίωσε ότι ήταν συνένοχοι με το δημοσίευμα της εφημερίδας.
Αυτός ο συνάδελφος ήταν ένας από τους ιατρούς διευθυντές της ΜΕΘ μας. Το νοσοκομείο και η ΜΕΘ μας δεν ήταν υπερπλήρη στο μέγιστο αριθμό λοιμώξεων τον Μάρτιο του 2020. Στην πραγματικότητα, η ΜΕΘ δεν ήταν ποτέ υπερπλήρης, ακόμη και μετά την καθιέρωση των φρικτών πρωτοκόλλων που πλήγωσαν τόσους πολλούς ασθενείς. Ήξερα ότι αντιμετωπίζαμε σοβαρά προβλήματα ως ιατρική κοινότητα, όταν οι κλινικοί ηγέτες άρχισαν να πιστεύουν τις λέξεις σε μια εφημερίδα και τους διοικητές του νοσοκομείου περισσότερο από τα δικά τους μάτια και την εμπειρία τους.
(Η υπόθεση του Mattias Desmet για “σχηματισμό μάζας” βοηθά να εξηγηθεί πώς οι άνθρωποι μπορούν να εξαπατήσουν τον εαυτό τους, με μια πραγματικότητα σε πλήρη αντίθεση με τα αντικειμενικά στοιχεία που έχουν μπροστά τους).
Στη συνέχεια, παρακολούθησα κάθε πολιτική, πρακτική και ποιοτική μέτρηση που κάνει ένα πρόγραμμα χειρουργικής επέμβασης να έχει καλά αποτελέσματα ασθενών να υπονομεύεται ή να εγκαταλείπεται από τους συναδέλφους μου και τη διοίκηση του νοσοκομείου. Υπέβαλα αμέτρητες καταγγελίες στο τμήμα ποιότητάς μας για αηδιαστικές παραβιάσεις της φροντίδας που έγιναν πλέον συνηθισμένες.
Δεν μπορούσα να γυρίσω την πλάτη στους όρκους μου να συνηγορήσω υπέρ των ασθενών. Μεταξύ των μέσων του 2020-2021, μετά από διαρροή πληροφοριών από την αδιαφανή διαχείριση, έμαθα ότι οι απρόβλεπτοι αριθμοί νοσηρότητας και θνησιμότητας είχαν υπερδιπλασιαστεί για τους ασθενείς με δείκτη τραύματος. Ήταν φρικτά αποθαρρυντικό να το βλέπεις.
(Αυτό είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα μιας κοινωνίας σε παρακμή).
Αφού κυκλοφόρησε το εμβόλιο στα τέλη του 2020, έγινε λειτουργική εντολή στην ευρύτερη κοινότητα και στη συνέχεια επιβλήθηκε οριστικά από τα τέλη του καλοκαιριού του 2021. Η ιατρική κοινότητα στην κομητεία στην οποία εργαζόμουν (Snohomish, WA) άρχισε να αρνείται τη φροντίδα σε μη εμβολιασμένους ασθενείς, εκτός από το νοσοκομειακό περιβάλλον. Δεν μπορούσα να πιστέψω ότι οι ασθενείς είχαν απαγορευτεί από την πρόσβαση στη βασική πρωτοβάθμια περίθαλψη στην αρχή, αλλά μετά μίλησα με έναν άνδρα στην εκκλησία μου, στον οποίο ο πάροχος πρωτοβάθμιας περίθαλψης του αρνήθηκε να ξαναγεμίσει τα διαβητικά του φάρμακα και τη θεραπεία για λοίμωξη κόλπων, όλα αυτά λόγω του μη εμβολιασμού του κατά της COVID.
Αυτό ήταν τόσο αδιανόητο που δεν το πίστευα! Ακόμη και όταν οι ασθενείς έφταναν στο νοσοκομείο, έμαθα ότι οι γιατροί και το προσωπικό στο δωμάτιο επειγόντων περιστατικών έλαβαν οδηγίες να παρέχουν ένα χαμηλότερο επίπεδο φαρμάκων σε αυτήν την ομάδα ασθενών. Ήταν λιγότερο από αποδεκτό και χειρότερα, λιγότερο αξιοπρεπές από τη φροντίδα που δόθηκε σε οποιονδήποτε άλλο ασθενή πριν και μετά την COVID. Έπρεπε να επαληθεύσω με τους ηγέτες των γιατρών ότι ενέκριναν αυτήν την απανθρωπιά. Ανακάλυψα ότι όλα τα μεγάλα συστήματα υγειονομικής περίθαλψης του νομού είχαν συμφωνήσει σε αυτή τη δράση και οδήγησαν στη δημιουργία των πολιτικών που απαιτούσαν από τους γιατρούς να ενεργούν σε άμεση αντίθεση με τους όρκους τους. Αφού το ανακάλυψα αυτό, έφυγα από την ιατρική κοινότητα στο πνεύμα.
(Η παρατήρησή μου σε όλη την ιστορία ήταν ότι όταν μια κακοήθης συλλογική ιδεολογία επικρατεί, μόνο το 5-10% θα είναι πρόθυμο να πάει ενάντια σε αυτήν).
Δουλεύοντας με τον πάστορά μου, μετατρέψαμε την εκκλησία μας σε μια δωρεάν κλινική για τη φροντίδα των εξοστρακισμένων από την κοινωνία. Πήρα ανεξάρτητη ασφάλεια για αμέλεια και αρχίσαμε να βλέπουμε ασθενείς. Οι άνθρωποι ήταν απελπισμένοι. Δεν κάναμε διαφήμιση, αλλά υπήρχαν τόσοι πολλοί άνθρωποι που αναζητούσαν βασική υγειονομική περίθαλψη, που δυσκολευτήκαμε να τους δούμε όλους. Έκανα ό,τι μπορούσα για να δω τους ανθρώπους την ώρα που είχαν ανάγκη, αλλά ήταν δύσκολο. Εξακολουθούσα να εργάζομαι στη θέση πλήρους απασχόλησης στο νοσοκομείο. Απλώς δεν είχα αρκετές ώρες την ημέρα.
Οι περισσότεροι από τους ανθρώπους που φρόντισα εθεάθησαν στην εκκλησία – συναντήθηκαν με χαμόγελα χωρίς μάσκες, με προσευχή, υποστήριξη και δωρεάν ιατρική περίθαλψη. Μερικές φορές, οι άνθρωποι με περίμεναν στο δρόμο μου όταν έφτανα σπίτι νωρίς το πρωί μετά από μια νυχτερινή βάρδια ή αργά το βράδυ αφού τελείωσα μια ημερήσια βάρδια. Αυτό που έγινε προφανές ως το πιο σημαντικό πράγμα για την κλινική μας, είναι ότι οι ασθενείς μας έπρεπε να αντιμετωπίζονται ως πολύτιμοι άνθρωποι που δημιουργήθηκαν κατ’ εικόνα Θεού.
Πριν από αυτήν την εμπειρία, ήμουν ένας έμπειρος/σκληροπυρηνικός ειδικός με την καλύτερη φήμη που θα μπορούσε κανείς να ελπίζει στα νοσοκομεία που δούλευα. Όταν άλλοι γιατροί, στελέχη υγείας, νοσηλευτές και τοπικοί πολιτικοί ή οι οικογένειές τους αντιμετώπιζαν χειρουργικά προβλήματα, συχνά μου ζητούσαν να τους προσφέρω τη φροντίδα μου, ακόμα κι αν δεν ήταν προγραμματισμένο να εργαστώ. Αφού το σύστημα υγειονομικής μας περίθαλψης εγκατέλειψε τους όρκους που δώσαμε ως γιατροί, αντιμετώπισα κρίση ταυτότητας και στράφηκα στο να καταβάλω περισσότερες προσπάθειες στη δωρεάν κλινική, φροντίζοντας τους ασθενείς που τους είχαν αρνηθεί την περίθαλψη.
(Σε όλη τη διάρκεια της καριέρας μου, προσπάθησα να προσφέρω εθελοντικά σε δωρεάν κλινικές, επειδή συχνά βρίσκω ότι είναι το μόνο μέρος στο οποίο μπορείτε να εστιάσετε στο να βοηθήσετε τους ασθενείς, αντί να διασταυρώσετε τα i και να διασχίσετε τα t που απαιτεί από όλους το εταιρικό ιατρικό σύστημα).
Τελικά, η δουλειά μου στη δωρεάν κλινική που θεράπευε ανεμβολίαστους ασθενείς έγινε γνωστή και η διοίκηση του νοσοκομείου το έμαθε. Στη συνέχεια, άρχισε η πραγματική πίεση εναντίον μου. Το νοσοκομείο απάντησε ανοίγοντας μια έρευνα εναντίον μου, για κατασκευασμένες κατηγορίες “μικρο-επιθετικότητας. Κατέληξαν να γίνουν 2 ξεχωριστές και ανεξάρτητες έρευνες (μία από το νοσοκομείο και μία από την ηγεσία της ομάδας γιατρών που εργάζονταν μαζί μου στο νοσοκομείο) για τη διαγωγή μου.
Οι συνάδελφοί μου, οι οποίοι μήνες νωρίτερα ζήτησαν τη βοήθειά μου και την καθοδήγησή μου τόσο για επαγγελματικά, όσο και για προσωπικά ζητήματα, δεν θα επέστρεφαν πλέον τις κλήσεις, τα γραπτά μηνύματα, τα email μου ή δεν θα μου μιλούσαν δημόσια, από φόβο μήπως χαρακτηριστούν ως συνδεδεμένοι μαζί μου, ενώ βρίσκομαι σε κατάσταση πολιτικής δυσμένειας. Οι ίδιες οι έρευνες και οι επιπτώσεις στη φήμη μου ήταν η τιμωρία. Η διοίκηση του νοσοκομείου και οι συνάδελφοί μου με αντιμετώπισαν ως ένοχο, ακόμη και όταν αποδείχτηκε ότι είμαι αθώος.
Οι έρευνες τελικά αθώωσαν εμένα, τη συμπεριφορά μου και την παροχή υγειονομικής περίθαλψης, αλλά άφησαν ανοιχτό το ενδεχόμενο για άμεση αναστολή/τερματισμό, εάν διαπράξω μια “μικρο-επιθετική ενέργεια” στο μέλλον. Προφανώς, αυτό ήταν ένα σενάριο χωρίς νίκη για μένα, καθώς οι μικρο-επιθέσεις είναι υποκειμενικές, απροσδιόριστες, αναπόδεικτες και ως εκ τούτου μη υπερασπίσιμες. Αρνήθηκα να συνεχίσω να εργάζομαι χωρίς ανεξάρτητο διαμεσολαβητή, οπότε το νοσοκομείο πλήρωσε ευχαρίστως το συμβόλαιό μου, αντί για μεσολάβηση και αποκατάσταση.
[Ένα από τα πράγματα που με εξέπληξε πραγματικά όταν εργάζομαι σε νοσοκομεία, ήταν να δω πράγματα που είχα προηγουμένως συσχετίσει με το δράμα του γυμνασίου να εμφανίζονται μέσα στην εγκατάσταση — κάτι που πολλοί από τους συναδέλφους μου έχουν επίσης παρατηρήσει].
Ξεχωριστά κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, αναφέρθηκα στο κρατικό ιατρικό συμβούλιο, από έναν φαρμακοποιό εξωτερικών ασθενών για τη συνταγογράφηση ενός κύκλου 2 εβδομάδων με συνταγή φλουβοξαμίνης (ένα αντικαταθλιπτικό) για να βοηθήσω έναν ασθενή να αναρρώσει μετά την COVID. Αυτή η συνταγή είχε απαγορευτεί από τον Ιατρικό Σύλλογο της Πολιτείας της Ουάσιγκτον ως θεραπεία για την COVID ή τις επιπτώσεις της. Παρεμπιπτόντως, η ασθενής είχε θετική ανταπόκριση και σχεδόν πλήρη ανάρρωση από την ασθένειά της, αλλά ο φαρμακοποιός και η WSMA δεν φαινόταν να ενδιαφέρονται για αυτό το σημείο δεδομένων, αλλά προφανώς προσβλήθηκαν που παραβίασα το πρωτόκολλό τους.
Μέχρι τον Μάρτιο/Απρίλιο του 2022, πολλές άλλες κλινικές στην κομητεία άρχισαν να δέχονται περίθαλψη για τους περισσότερους ασθενείς, ανεξάρτητα από το καθεστώς εμβολιασμού και έτσι καταργήσαμε τη δωρεάν κλινική στην εκκλησία μου, μεταφέροντας τη φροντίδα των ανθρώπων σε γιατρούς με καθιερωμένες πρακτικές, που θα συμφωνούσαν τώρα να παρέχουν την κατάλληλη φροντίδα. Καθώς με είχαν αναφέρει στην πολιτεία (αν και δεν είχαν απαγγελθεί επίσημες κατηγορίες) και με απωθούσαν από τη νοσοκομειακή ιατρική επειδή ασκούσα ηθική ιατρική, ήξερα ότι ήταν καιρός να φύγω από την Πολιτεία της Ουάσιγκτον.
Το μήνυμα για εμένα ήταν ξεκάθαρο: αν έμενα, θα είχα επίσημες έρευνες που θα μου απαγόρευαν να αποκτήσω ιατρική άδεια σε άλλη πολιτεία. Τα προς το ζην θα μου στερούνταν. Έτσι, πουλήσαμε τα σπίτια και τις βάρκες μας, ρευστοποιήσαμε τα περιουσιακά μας στοιχεία και μετακομίσαμε στη Νότια Φλόριντα, τον Μάιο του 2022. Ήμουν και είμαι ακόμη πικραμένος με το ίδρυμα της ιατρικής που διέπραξε αυτά τα εγκλήματα, οπότε σχεδίαζα να συνταξιοδοτηθώ σε ηλικία 50 ετών με τη μετακόμιση και να μην έχω καμία περαιτέρω σχέση με το ίδρυμα.
(Ο Dr. Miller πήρε τη σωστή απόφαση. Αν δεν είχε φύγει, πιθανότατα θα είχε αποκλειστεί οριστικά από την άσκηση της ιατρικής στο μέλλον. Αυτό δείχνει ένα σημαντικό ζήτημα με το τρέχον σύστημα ιατρικών επιτροπών).
Ωστόσο, αφού ο τυφώνας πέρασε από τη Φλόριντα το φθινόπωρο του 2022, άρχισα να κάνω εθελοντική εργασία για τα θύματα των τυφώνων. Αυτό περιελάμβανε κάποιες ιατρικές εργασίες ανακούφισης. Συνειδητοποίησα ότι υπάρχει ακόμα καλό που μπορεί να γίνει στην ιατρική, ότι οι άνθρωποι χρειάζονται παρόχους υγειονομικής περίθαλψης και ότι από τη φύση μου είμαι θεραπευτής.
Έτσι, τον Φεβρουάριο του 2023, επέστρεψα στην άσκηση της ιατρικής και άρχισα να εργάζομαι ως Ιατρός Πρωτοβάθμιας Φροντίδας σε μια ολιστική κλινική, όπου κανένας ασθενής δεν απομακρύνεται. Ανακάλυψα ότι μου αρέσει να είμαι και οικογενειακός γιατρός. Έχασα την καριέρα μου και την κοινωνική μου θέση, αλλά δεν έχασα την ηθική ή την ακεραιότητά μου. Δεν παραβίασα τους όρκους της πρακτικής μου. Έτσι, τελικά, κέρδισα. Και είμαι χαρούμενος.





Συμπέρασμα
Επικροτώ τον Dr. Miller που ήταν πρόθυμος να μοιραστεί δημόσια την ιστορία του. Πολλοί γιατροί όλα αυτά τα χρόνια μου είπαν ότι το λάθος που έκανε το ιατρικό επάγγελμα ήταν ότι παρέδωσε πάρα πολύ από τη δύναμή του στην εταιρική ιατρική μηχανή και αυτό που είδαμε τα τελευταία χρόνια ήταν άμεση συνέπεια αυτής της ανεξέλεγκτης αρπαγής εξουσίας.
Στο μέλλον, πιστεύω ότι πρέπει να γίνουν τρία συγκεκριμένα βήματα για την αντιμετώπιση αυτού του ζητήματος:
  • Το πρώτο είναι ότι οι ασθενείς που ζουν σε μπλε πολιτείες πρέπει να δημιουργήσουν την πολιτική βούληση να σταματήσουν οι κυβερνήσεις των πολιτειών τους να πιέζουν για αυτές τις γελοίες ενέργειες. Αυτό πιθανότατα θα απαιτήσει την άμεση ενημέρωση του κοινού ότι οι περισσότεροι από τους νόμους και τις πολιτικές που θεσπίζονται γίνονται για την υποστήριξη εταιρικών συμφερόντων και όχι των ασθενών – καθώς η άμεση επίθεση σε συγκεκριμένες παραβιάσεις της ιατρικής ελευθερίας ήταν ανεπιτυχής μέχρι στιγμής, επειδή αναμειγνύεται στην κομματική διχοτόμηση “κόκκινο εναντίον μπλε” (που είναι πολύ δύσκολο να μετατοπιστεί προς οποιαδήποτε κατεύθυνση), αντί να παρουσιάζεται ως διαφθορά που επηρεάζει ολόκληρο το εκλογικό σώμα.
  • Το δεύτερο είναι ότι οι ασθενείς πρέπει να υποστηρίζουν οικονομικά τις υπηρεσίες και τους γιατρούς στους οποίους πιστεύουν και όσο το δυνατόν περισσότερο να απομακρυνθούν από αυτούς που δεν πιστεύουν. Βλέπουμε μια μινιατούρα αυτής της εκδοχής με το Substack, καθώς τα παλαιού τύπου μέσα χάνουν γρήγορα θεαματικότητα (γιατί τα περισσότερα από αυτά που δημοσιεύουν είναι σκουπίδια) και ταυτόχρονα οι δημοσιογράφοι κερδίζουν περισσότερα στο Substack απ’ ό,τι στις παλιές τους δουλειές – και τα δύο βάζουν πίεση στα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης να σταματήσουν να δημοσιεύουν σκουπίδια και κάνουν πολλούς δημοσιογράφους να θέλουν να μεταβούν στο Substack.
  • Το τρίτο είναι ότι οι γιατροί πρέπει να είναι πολύ πιο επιθετικοί στο να πάρουν πίσω τη δύναμή τους (πχ. να συνδικαλιστούν). Το εταιρικό ιατρικό σύστημα δεν μπορεί να λειτουργήσει χωρίς αυτούς και υπάρχει συνεχής έλλειψη γιατρών στις Ηνωμένες Πολιτείες, έτσι ώστε αυτή η θέση πρέπει να αξιοποιηθεί για να αναγκάσει το εταιρικό ιατρικό σύστημα να συμπεριφέρεται σωστά, αντί να συνεχίσουν τα πράγματα όπως είναι τώρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου