Mpelalis Reviews

Mpelalis Reviews

Σάββατο 14 Οκτωβρίου 2023

Οι μίζεροι “μυαλοπώληδες” στο ΣΥΡΙΖΑ


Τον Τσίπρα ούτε τον στήριζαν ούτε τον αγάπησαν ποτέ, απλά τον ανέχονταν! Και όταν τους δινόταν η ευκαιρία, τον υπονόμευαν κιόλας

Τιμημένοι μου αναγνώστες, τινάχτηκα από τον ύπνο μου μούσκεμα από τον ιδρώτα. Είχα δει στο όνειρό μου, την ταινία “Οι Γερμανοί ξανάρχονται”. Ποτέ ξανά δεν είχα δει τέτοιον εφιάλτη. Ξύπνησα την ώρα που στο όνειρό μου κοιταζόμουν στον καθρέφτη και διαπίστωσα, ότι είχα υποστεί τυμπανισμό, από την έλλειψη λαδιού στην διατροφή μου. Με είδα με την κοιλιά τούμπανο και ξύπνησα. Αναστατωμένη η Στήλη Άλατος από τον εφιάλτη, πήγα κατευθείαν στην κουζίνα, έκοψα μια φέτα ψωμί και άνοιξα το κάτω ντουλάπι, εκεί που βάζω το λάδι, έβαλα το χέρι μου μέσα κι αντί για το μπουκάλι με το λάδι, έπιασα αέρα. Έκλεισα γρήγορα γρήγορα το ντουλάπι της κουζίνας και έτρεξα στον καθρέφτη, τον ολόσωμο. Ακόμη δεν είχε τουμπανιάσει η κοιλιά μου, αλλά όπου να ναι έρχεται. Το βλέπω, καλά μου παιδιά. να ξέρετε ότι στην κουζίνα μου δεν έχω λάδι , γιατί αρνήθηκα να πληρώσω 18 ευρώ το λίτρο, που βρήκα στο σούπερ μάρκετ. Όλα πάνε πρίμα στην χώρα-σφραγίδα του Κυριάκου Μητσοτάκη, να τα λέμε τα ωραία , για να μην πουν και τοξικούς…
Τον Τσίπρα ούτε τον στήριζαν ούτε τον αγάπησαν ποτέ, απλά τον ανέχονταν! Και όταν τους δινόταν η ευκαιρία, τον υπονόμευαν κιόλας
Και τώρα, τιμημένοι μου αναγνώστες, που έγραψα για τοξικότητα, να ξαναγυρίσουμε σε αυτήν την κατάσταση μιζέριας, που έχουν επιβάλλει στον Συριζα οι ηττημένοι. Κλαίνε οι χήρες κλαίνε και οι παντρεμένες, λέει η παροιμία, καλά μου παιδιά και κάτι τέτοιο συμβαίνει από την ώρα που εξελέγη πρόεδρος ο Στέφανος Κασσελάκης. Έχουν ξεσαλώσει στα σόσιαλ μίντια, συγκεκριμένοι υποστηρικτές άλλων υποψηφίων ( όχι οι γραφικοί που θέλουν να καθαιρέσουν τον Κασσελάκη), αλλά υπάλληλοι στο κόμμα, στα ΜΜΕ του κόμματος, που πουλάνε μούρη και τρελίτσα, με τα λεφτάκια που παίρνουν από τον Συριζα και νιώθουν την γη να χάνεται κάτω από τα πόδια τους. Ναι τιμημένοι μου αναγνώστες, τα μισθουλάκια τρέχουν μήνας μπαίνει, μήνας βγαίνει, ανησυχία δεν υπήρχε μέχρι που εμφανίστηκε στην πόρτα ο Κασσελάκης και έκανε “τσα”. Από κει και μετά άρχισαν να βγάζουν τα “αριστερόμετρα” και να μετράνε στον “αέρα”, ποιος είναι ο πιο αριστερός και ποιος τους ταιριάζει στο κόμμα, λες και είναι δικό τους. Αυτή η αίσθηση ιδιοκτησίας, που έχουν καλά μου παιδιά, είναι θέμα για μελέτη και πρέπει κάποια στιγμή, να βρεθεί ο ερευνητής ή όποιος άλλος ειδικός, να αποφασίσει να φέρει εις πέρας αυτό το δύσκολο έργο. Πως κάποιοι “μυαλοπωληδες”, θεωρούν ότι είναι ιδιοκτήτες κομμάτων και ιδεών και κάνουν τους πορτιέρηδες σε όσους πάνε να μπουν και να εργαστούν για αυτά τα κόμματα και τις ιδέες. Ξέφυγα νομίζετε, καλά μου παιδιά; Όχι δεν ξέφυγα καθόλου. Σας γράφω μέρες τώρα ότι αυτοί που έχασαν με δημοκρατικές διαδικασίες, έχουν γράψει στα α@@@@@@ τους , τις ψήφους 147 χιλιάδων μελών, λέγοντάς τους πως δεν μετράει η άμεση δημοκρατία στο εσωτερικό του Συριζα. Θα μου πείτε κρίμα. Εντάξει να συμφωνήσω ότι η πίκρα, που πηγάζει από το γεγονός, ότι δεν κατάφεραν να πείσουν κανέναν άλλον πέρα από τις παρέες τους και τους συγγενείς τους, ότι αξίζουν να βρίσκονται στην κεφαλή κάποιου κόμματος, είναι αρκετή για να τους κάνει να στεναχωριούνται. Δεν μπορούν όμως να μαζέψουν τα σκυλιά τους να μην γαβγίζουν έξω από την είσοδο της Κουμουνδούρου; Ναι , τιμημένοι μου αναγνώστες, αναφέρομαι η Στήλη Άλατος, σε υπαλλήλους που σιτίζονται στα ΜΜΕ του Συριζα και ξιφουλκούν κατά του Κασσελάκη ( που είναι ο πρόεδρος στο μαγαζί που δουλεύουν). Και το αστείο καλά μου παιδιά, είναι ότι κάποιοι από αυτούς, βαφτίστηκαν δημοσιογράφοι, πήραν και θέσεις και εν μέσω παπαρολογίας και αριστεροσύνης, περιφέρουν την αυθεντία τους σε διαδρόμους, μοιράζοντας την “σοφία” τους, απλόχερα. Μόνο που σε κάποιες περιπτώσεις ντροπιάζουν ακόμη και τα πτυχία τους. Εξηγήστε μου εσείς την παρόλα που είδε το φως της δημοσιότητας, ότι δεν μπορούν οι 40 χιλιάδες ψήφοι να κάνουν κουμάντο στις 140 χιλιάδες μέλη. Μεγάλε είσαι ο νέος John Forbes Nash, βγάλε ένα θεώρημα να μην μπορεί να το λύσει κανένας μαθηματικός. Θα βγει και βραβείο στο όνομά σου, τεράστιε.
Τιμημένοι μου αναγνώστες, έχω αρχίσει η Στήλη Άλατος και ρετάρω από την τόση αυθεντία και την τόση αριστεροσύνη, που είναι γραμμένη στις πέτρες και δεν πρέπει να αλλάξει ποτέ. Να μην γίνει σύγχρονη, να προχωρήσει, να απευθυνθεί στον κόσμο, με την γλώσσα που μιλάει αυτός και όχι με τα μαθηματικά θεωρήματα, ανθρώπων που παριστάνουν τους σοφούς, μετά λεφτά άλλων και τώρα που τα χάνουν, βγάζουν την ασημαντότητά τους στον αέρα και βλέπουμε γυμνό τον κώλο τους. Και το συμπέρασμα ξέρετε ποιο είναι; Α και μιας και το ξέχασα πριν σας πω το συμπέρασμα, βρίστε με ελεύθερα και όσο θέλετε. Το συμπέρασμα λοιπόν. Αυτό που είναι πλέον ξεκάθαρο, καλά μου παιδιά είναι ότι τον Τσίπρα ούτε τον στήριζαν ούτε τον αγάπησαν ποτέ! Απλά τον ανέχονταν! Και όταν τους δινόταν η ευκαιρία, τον υπονόμευαν κιόλας. Όχι δεν αποτρελάθηκα για τους ίδιους ανθρώπους γράφω, που ήταν υπουργοί και συμβουλάτορες του Τσίπρα…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου