Mpelalis Reviews

Mpelalis Reviews

Πέμπτη 16 Μαΐου 2024

Η διαφορετικότητα του «κώλου»


Μάκης Τριανταφυλλόπουλος
Newsroom


Έγινε κυριολεκτικά της Eurovision αλλά πραγματικά δεν είμαι σίγουρος ποιοι έχουν μεγαλύτερη ευθύνη για όσα ζήσαμε. Εκείνοι που συμμετείχαν ή εμείς που την παρακολουθήσαμε και ασκούμε την όποια κριτική εκ των υστέρων;
Τα ωραία πράγματα λέγονται με απλά λόγια είπε κάποτε ο Αϊνστάιν και με μία λιτή εξίσωση τριών γραμμάτων E=mc2 έδωσε στην επιστήμη την περίφημη θεωρία της σχετικότητας.
Τι σημαίνει αυτή η εξίσωση; Ότι η ενέργεια ισούται με την μάζα επί την ταχύτητα του φωτός εις το τετράγωνο. Στην περίπτωση της υπέρλαμπρης αυτής τελετής η ενέργεια μετρήθηκε με την ταχύτητα του φωτός που ήταν άπλετο και την ταυτόχρονη απουσία της εγκεφαλικής μάζας που δεν εξυπηρετούσε την θεωρία της σχετικότητας. Όλοι ασχολήθηκαν με το άρθρο «το» χωρίς να λάβουν υπ΄ όψιν το ουσιαστικό που έλειπε στην κυριολεξία.
Η μουσική είναι δείκτης της κοινωνικής παρακμής ή προόδου της ηρεμίας ή της διαμαρτυρίας. Η μεταχουντική περίοδος είχε την μουσική της όπως και οι μεταπολεμικές περίοδοι και οι εποχές των φοιτητικών κινητοποιήσεων και αναταραχών.
Είναι φυσιολογικό ο κατά τα άλλα χαριτωμένος μουσικός Νέμο ή το Νέμο όπως αυτοπροσδιορίζεται (non binary) να εμφανίζεται ως κοτόπουλο σε μία σκηνή όπου το ζητούμενο είναι η διαφορετικότητα και όχι η ποιότητα. Έγραψε κάποιος χριστιανός στο διαδίκτυο ότι μέχρι χθες διασκέδαζα με την ανθρώπινη ανοησία σήμερα ανησυχώ.
Πολύ πετυχημένα ο εξαιρετικός Ιταλός τραγουδοποιός, ηθοποιός και θεατρικός συγγραφέας Τζόρτζιο Γκάμπερ σχολίασε προ καιρού: «όταν γίνουμε όλοι ηλίθιοι η δημοκρατία θα είναι τέλεια»…
Θα καταφύγω σε κάτι κοινότυπο αλλά ουσιαστικό. Εάν όλοι αυτοί οι δήθεν ανησυχούντες για τα αθώα θύματα των Παλαιστινίων προέτρεπαν τους χορηγούς τους αντί να ξοδεύουν τα θηριώδη ποσά για τόσο φθηνές ποιοτικά εκδηλώσεις να τα προσφέρουν στα παιδιά Αφρικανικών περιοχών και όχι μόνον που πεθαίνουν καθημερινά από την πείνα και την βαρβαρότητα των πολέμων το Νέμο και τα υπόλοιπα Νέμο θα ανέβαιναν πολύ στην εκτίμησή μας για να έχουν περίοπτη θέση σε μία δίκαιη και ανεκτική στην διαφορετικότητα κοινωνία.
Η διαφορετικότητα της πείνας από την διαφορετικότητα του «κώλου» κατά την ταπεινή μου άποψη είναι πολύ πιο σημαντική.

ΥΓ του blog: ....ένα σχόλιο κατω από την δημοσίευση είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρον και το παραθέτουμε αυτούσιο...."Μπλέκ: 43 λεπτά πριν edited. Ερώτηση: Αν στον δρόμο συναντήσετε κάποιον ντυμένο με στολή του σούπερμαν που δηλώσει οτι αυτοπροσδιορίζεται ως σούπερμαν και απαιτήσει και εσείς να του φέρεστε ανάλογα και επίσης δηλώσει ότι προτίθεται να ανέβει στην ταράτσα της απέναντι πολυκατοικίας και να πηδήξει για να σας το αποδείξει, εσείς τι θα κάνετε; 1) Θα τον προσπεράσετε αδιάφορα λέγοντας από μέσα σας «ρε δεν πάει να κόψει το λαιμό του αφού αυτό του αρέσει» 2) Θα τον ενθαρρύνετε κιόλας λέγοντας του «όρμα μεγάλε σούπερμαν εμείς είμαστε όλοι οπαδοί σου» 3) Θα φωνάξετε αστυνομία να τον μαζέψει πριν πηδήξει από την ταράτσα και θα τους πείτε ότι χρειάζεται ψυχιατρική παρακολούθηση και φροντίδα. 4) Θα σκεφτείτε πάντα από μέσα σας «τι τρελάρας, αλλά ας μην μιλήσω γιατί θα με πούν ρατσιστή και σουπερμανοφοβικό τα ουστοκάναλα». Ο καθένας για τους δικούς του λόγους θα διαλέξει μια απάντηση. Το θέμα είναι βλέποντας το ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ και ΟΧΙ με προσωπικά κριτήρια να πούμε όλοι το αυτονόητο και να παραδεχτούμε την αλήθεια η οποία είναι πως «ΔΕΝ ΠΕΤΑΕΙ Ο ΓΑΙΔΑΡΟΣ». Συγνώμη και με το συμπάθειο αλλά ΔΕΝ ΠΕΤΑΕΙ ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ. Άλλο πράγμα η διαφορετικότητα και άλλο η ψυχασθένεια. Διαφορετικοί είμαστε όλοι μας με το που γεννιόμαστε.  Και διαφορετικούς μας κάνει ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ των χαρακτηριστικών (σωματικών, ψυχικών και νοητικών) που έχει ο καθένας από εμάς και ΟΧΙ το τι κάνουμε στο κρεβάτι μας. ΑΡΚΕΤΑ με τα παραμυθάκια των νεοταξιτών.... τελικά αυτός ο ανορθολογισμός του αυτοπροσδιορισμού της εποχής και της Δύσης δεν είναι περαστικός ή γελίος, είναι ανησυχητικός όχι γιατί υπάρχει αλλά γιατι τυγχάνει τόσης και τέτοιας αποδοχής από εξουσίες κι ανέμελους εξουσιαζόμενους....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου